29 sierpnia 2015

Rakshasha

Trudno się dziwić, w końcu walka musiała wyglądać na "pewną", a WS na idealnego zabójcę. Przyjrzę się następnym razem uważniej ;p I trzeba przyznać, że pan Young wykonał kawał dobrej roboty, a Sebastiana i tak podziwiam, że podjął się całego treningu, ćwiczył i próbował.
Hah, okey, teraz widzę xD
Jest świetna, a ta scena z krzesłem - cudo Normalnie czapki z głów dla niej. Trochę odbiegając, chociaż niekoniecznie, widziałam, że pisałyście o jakiejś aktorce, która pasowałaby Wam na Captain Marvel i jeśli dobrze zrozumiałam, nie potrzebuje dublerki? Nie jestem pewna. Napiszesz o niej coś więcej?
Nie dziwię się, ma pełne prawo być sfrustrowanym za takie zwroty, ale znów taki biedny nie jest ;p Pewnie fakt, że nie może im ładnie za to przyłożyć jeszcze bardziej frustruje xD Okey, zmieniłam zdanie, jednak biedny Bucky.
.N odpowie tak- pan Stan i samochód oraz pan Young i samochód. To chyba wszystko wyjaśnia ^^
.Cóż, skoro Winter miał być idealnym zabójcą to mam pewien pomysł- mogli dać mu wykonać choć jedną misję dobrze, zamiast wycinać sceny. Bo serio? Winter Soldier to legenda, jeden z najlepszych zabójców Marvela, a w CA:WS nie udało mu się wykonać dobrze żadnej misji- Fury przeżył, Steve przeżył (i to dwa razy), Natasha przeżyła, a projekt Wizja ruszył. I to jest ta straszna legenda? A nie, przepraszam, kopnął jakiegoś gościa w silnik jeta. Ale za to w kilu scenach smutno patrzył. Strach się bać, prawda :P?
.Według mnie to ci dwaj panowie, powinni dostać niejedną nagrodę za swoją robotę, bo już dawno nie widziałam tak świetnych scen walki jak te wymyślone przez nich. CA:WS to mistrzostwo, a w AoU też całkiem dobrze im wyszło.
 O Katheryn Winnick. Cytuję: "W dzieciństwie zaczęła trenować sztuki walki, pierwszy czarny pas uzyskała w wieku 13 lat. Kształciła się w profesjonalnych szkołach taekwondo, była krajową medalistką w tej dyscyplinie, prowadziła również własną szkołę sztuk walki.". Nie korzysta z pomocy dublerek i wszystkie sceny wykonuje sama. W "Wikingach" możemy podziwiać jak kopie tyłki, macha mieczem i posługuje się tarczą. Jej potencjalny angaż do roli Carol to raczej tylko plotka i życzenia fanów, bo Marvel celuje w aktorki w okolicy dwudziestu kilku lat, nie czterdziestu. Choć prezentowałaby się bardzo zacnie- klik.
.W komiksach Bucky nie był super-żołnierzem, a po prostu dobrze wyszkolonym człowiekiem, więc może jednym acz sfrustrowanym ciosem nie posłałby kogoś wprost na OIOM. Poza tym, Bukcy "nie lubi przemocy" ;)

1 komentarz:

  1. Eeej, ale w tym artykule, co podesłałaś, w drugim ujęciu na filmie ponoć Sebastian był, bo "trójkąt" xD Hah, ale rozumiem, pewnie posklejali, by tak to wyglądało, a pierwszy gif już dawno jest nieśmiertelny ^^
    Yup, zdecydowanie, to trochę kulało, że nikogo mu się nie udało zabić. Na osobną misję znów pewnie nie mieli dostatecznie czasu, ale mogli dać mu jakąś znaczącą akcję, w której by się wykazał. Chociaż mimo wszystko wypadł dobrze, ten postrzał przez ścianę i sam początek akcji na autostradzie. Dla mnie dużo też soundtrack zrobił, nuta od WS jest świetna. Zmiękczał serca smutnym patrzeniem, żeby uśpić naszą czujność ;p
    Pan Young (bo wnioskuję, że on na zdjątkach) też w AoU był? Zdecydowanie powinni być bardziej rozpoznawalni za swoją robotę, zawsze z niecierpliwością wyczekuję scen walk w CA:WS, a nigdy mi się to nie zdarzało ;p
    Ach, Wikingów niestety nie oglądam. Fiu, fiu, podziwiam wszystkich, którzy tak się poświęcając sztukom walki, to jest Coś, przez dużo "C". Ano, wygląda całkiem przyzwoicie ^^ I serio jest w tym wieku? Nie powiedziałabym.
    Oby wybrali kogoś odpowiedniego do tej roli, póki co jakoś mnie nie fascynuje ta postać.
    I przyjrzałam się tym wyciekom - woah, woah, woah *.* I scena z gifu z Hawkeyem i Ant-manem - cudne, to byłoby piękne w filmie, zdecydowanie xD

    OdpowiedzUsuń