20 września 2015

Pani Stan i Pani Potter

Hej Sam! Dawno cię nie było :)
Co tam u Wisa? Wiesz coś?
Jak tam u Capa?
Opisz Jamiego w pięciu słowach ;)
Co teraz robisz?
Co tam u twojej partnerki?
I ogólnie strasznie fajnie że jesteś :3
/Jestem ostatnio strasznie zalatany- w przenośni i dosłownie, więc ciężko wyskubać mi trochę czasu wolnego. Urlop? W słowniku super-żołnierzy chyba nie ma takiego słowa.
/Wis jest w naprawdę świetnych rękach. Serio, lepszej opiekunki nikt nie mógłby sobie wymarzyć
/Steve jak to Steve. Wszystko musi być dopięte na ostatni guzik, bo patrzą nam na ręce. Wszyscy to wiemy, ale on najbardziej się tym przejmuję i każdy najmniejszy błąd popełniony przez któreś z nas, uważa za własną porażkę.
/W pięciu słowach, mówisz. Jak ja nie cierpię limitów słownych. Dobrowolnie odizolowujący się od innych? 
/Co robię akurat w tym momencie? Mam chwilę wymarzonej przerwy.
/Aktualnie niestety nie mam partnerki. W życiu osobistym, oczywiście, nie tym zawodowym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz