20 października 2015

Alexa Mariani

Dzis sa moje urodziny.
N, James, Howard i Steve, kiedy sa Wasze urodziny i jak zamierzacie spędzać najbliższe TO święto?
N: Urodziłam się 13 listopada. 13 listopada w piątek. Tak, to chyba wiele wyjaśnia.
Przyznaję, że nie wiem. Zwyczajnie jeszcze o tym nie myślałam. Wiem tylko, że w żaden huczny sposób, bo nie lubię tego typu imprez.
I wszystkiego najlepszego!

Howard:
15 sierpnia. Mam nadzieję, że jak najdalej stąd, z jakąś miłą damą.
Steve:
Urodziłem się 4 lipca, co Bucky uwielbia mi wypominać. Tak, wiem, Kapitan Ameryka. Zabawne.
I cóż, ostatnio spędzałem urodziny albo w laboratoriom, albo w kolejnej bazie Hydry, więc teraz najpewniej będzie tak samo.

Bucky:
To jest zabawne, Rogers. 

Jestem z 10 marca. Jeszcze nie wiem, jak będę je obchodzić, ale mam wielką nadzieję, że atrakcje z tego roku się nie powtórzą, bo wolałbym nie tracić już żadnych zębów. 
I wszystkiego najlepszego, ma'am.

2 komentarze:

  1. ooo... ja też mogę? ja mam urodziny 26 października, chociaż moje koleżanki wyciągnęły mnie na imprezkę troszkę wcześniej :D ogółem N masz urodziny wtedy kiedy mój brat, więc będę pamiętać :D
    wszystkiego najlepszego Alexo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje Avado i przy okazji zza wczasu rowniez zycze wszystkiego najlepszego :)

      Usuń