5 października 2015

Astrid Löfgren

Oj tam, może nie będzie tak źle. A jak będzie, to jakże to ubarwi wszelkie teorie, spostrzeżenia i myśli.
A taką miałam nadzieję, że chociaż ona cię rozkręci. Chyba na twoim miejscu strasznie bym się irytowała, nie mogąc wydukać więcej niż to, co umiem najlepiej, wiedząc, że przecież nie tylko takie formy rozmów istnieją.
Cóż, manipulacja nie byłaby manipulacją, gdyby wszyscy ją dostrzegali. Manipulacji można się oprzeć. Nie każdy to potrafi, ale naprawdę się da. Dużą w tym role odgrywa wysoki próg samoświadomości. Ale tak, jesteś wręcz znakomitym przykładem, a wręcz dowodem na to, jak to wszystko jest bardzo pochrzanione i jednocześnie tak bardzo skuteczne, że aż niemal fizycznie boli.
Takich innych panów z wąsem czy bez wąsa było tylu w twoim życiu, że ciężko zgadnąć.
Zapomnij.
/"Rozkręci" to takie duże słowo. Jasne, mówiłem więcej niż przez poprzednie miesiące razem wzięte, ale i tak dużo tego nie było. Wolałem słuchać i nie ośmieszać się moim "dukaniem". I tak, jest ono irytujące jak diabli. Nawet nie wiesz jak bardzo. Nie raz chciałem coś powiedzieć, ale nie potrafiłem, bo momentalnie miałem pustkę w głowie, brakowało mi słów i co tu dużo mówić- naprawdę zdarzało mi się dukać. 
/Nie będę się sprzeczać z tym, że można tego dokonać. Tak, to trudne, a w niektórych przypadkach może wydawać prawie niewykonalne, ale jednak nie niemożliwe. Sama jednak wiesz, że nie wszystkim się udaje i mówi to przedstawiciel właśnie tej grupy. Najbardziej podatne są na to młode osoby, które łatwo omamić można przy pomocy mass mediów, których są najliczniejszymi odbiorcami. Znaczy, tak mi się przynajmniej wydaje, bo łatwiej można spotkać dzieciaka z nosem w telefonie niż emeryta. 
/Akurat panowie, których teraz miałem na myśli, są dość powszechnie znani. Jeden oprócz wąsa miał również grzyweczkę, a pan chodząca flaga przyłożył mu na scenie z dwieście razy, a drugi kojarzony jest z symbolem, który wymalowano mi na tym czymś, co nazywać muszę ramieniem.
/Zapomnij, że o tym zapomnę. 

1 komentarz:

  1. No to pozostaje ci pisać, co chcesz przekazać, bo to całkiem nieźle ci wychodzi. A z czasem może zniknie blokada.
    Wydaje mi się, że mało jest takich osób. Bo co innego warunki kontrolne, a co innego kiedy wszyscy wszystko naokoło ci wciskają. Może się zdziwisz, ale w mieście, w którym mieszkam, coraz więcej obserwuję osób starszych z iPhonami czy innymi smartphonami w dłoniach, chociaż fakt, młodzieży jest zdecydowanie więcej. Nie znoszę tego ogłupienia.
    "Chodząca flaga" - cudownie <3 Taka ładna gwiazda, a jednocześnie taka okropna.
    No to nie zapominaj i jednocześnie sobie przypominaj to, czego pamiętać nie chcesz. Moja wina.

    OdpowiedzUsuń