8 lutego 2016

red hood.

Mi na tą drugą szczena opadła. :P Fakt, mogą zrobić to co było w Age of Ultron.
I zmieniłaś szablon. :D Bardzo się cieszę, bo ten mój poprzedni był taki "amatorski". Teraz trochę mi lepiej idzie w robieniu szablonów i CSS, muszę przyznać *chwalenie się jest ohydne*.
/Scena z kriokomorą jest przegenialna, naprawdę czuć klimat. Dobrze, że Marvel postanowił postawić na trochę mroczniejsze tony, bo filmy tylko na tym zyskają. 
/Lubię minimalistyczne szablony, a ten po prostu mnie urzekł. I właśnie zauważyłam, że coraz częściej majstrujesz przy swoich szablonach i je udoskonalasz. Wczoraj natknęłam się nawet na remont na Ask S&D, kiedy chciałam dodać komentarz, więc skoczę tam kiedy skończysz :)

4 komentarze:

  1. Już go właśnie kończę i dziękuję bardzo. :-]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląd bloga jest gotowy i od razu Cię uprzedzę, że pojawi się niedługo notatka informacyjna (o organizowanym blogu itp...).

      Usuń
    2. Nadal nie ma możliwości dodania komentarza w zakładce "Zadaj pytanie" :)

      Usuń