7 marca 2016

Stuckyholiczka

N: Tu ponownie Stuckyholiczka ;) Jeśli zaglądasz na ao3 to mogę też polecić z tego fandomu Bound też tłumaczenia erraticmuse (z resztą i jej Krytyczną Masę Kota <3) jak również Zjawę EwkiLOL, czy Shaped with Snow by Imprompttu, jak również Close to the Sun by lipsticktovoid
/Zacznę od tego, że mam nadzieję, że nie obrazisz się za podpis Stuckyholiczka. Po prostu uznałam to za lepsze od anonima :P
/Jeśli chodzi o pytania do Steve'a - odpowiedź na nie pojawi się w sobotę (12.03), bo teraz Steve nie ma pojęcia o jakiego Zimowego Żołnierza ci chodzi, a jego Bucky siedzi cały i zdrów obok niego wraz z resztą Komanda. Mamy w końcu początek '45 roku :P Taki "Powrót do przeszłości", by urozmaicić bloga. 

/Przechodząc do ff - czytałam większość z nich. Niektóre w oryginale, niektóre po polsku. Osobiście moje ulubione ff to wspomniany już wcześniej przeze mnie "Człowiek na Moście", a także "And I Am Always with You" (klik) i "The Long Road Home" (klik). Niestety wszystkie po angielsku, bo polski fandom cierpi na ostry niedobór ff z tą dwójką. 
/A Bucky'ego, Steve'a i kąpiel w kociakach uwielbiam ^^

1 komentarz:

  1. N: Oczywiście, że nie ;) Ah! 55 rozdziałów o nich! *.* Kiedyś niby tłumaczyłam piosenki, ale za fiki boję się zabrać, więc ciągle mam nadzieję, że ktoś ich również kocha i "zaleje" nimi xd Haha ale czy to koty, czy to dziecko, wzbudzają w Bucky'm ludzie odruchy xD

    Czekając na 12go, zadam bardziej pytanie "na czasie"
    Steve, spójrz na Bucky'ego i powiedz gdzie Was widzisz po wojnie? Czy wojna już jakąś cząstkę Was zabrała?

    OdpowiedzUsuń