4 kwietnia 2016

STUCKYHOLICZKA

Ta zdechła ryba brzmi tak zachęcająco xD ale to wina scenarzysty xD próbował sobie rękę odciąć? Może by wtedy lepiej rozumiał postać Buckyego. Wiem że rozumie postacie, ale właśnie obejrzałam find your Bucky i tak podciągam dalej xD ale nie powiem, fani to jednak sprytne bestie i jak dla mnie to nie ma o co się czepiać xD
Ah i to nie przypadek, w ich przypadku ich nie ma xD
Ale z Yelena Ci dobrze wyszło, choć jestem takim stworzeniem co jak kocha Stucku to np nie tyka Stony. Ale jednak miło było poczytać masowanie spietych pleców xD 
/W tym filmie jest kilka tak... specyficznych scen, a ta z rybą wcale nie jest najdziwniejsza. I yep, grany przez Evansa Curtis opowiada o tym, jak próbował odciąć sobie rękę, by jego umierający z głodu towarzysze mogli ją zjeść. I tak, właśnie ostro zaspojlerowałam ci ten film :P Ale na pocieszenie wiem też, że pan Evans fajnie wymachuje tam toporkiem.
/Od "Kawy" przeszłam do Bucky'ego w śpiączce. Od "Poranka" przeszłam do dwukrotnego zabicia Bucky'ego. Od "Lakieru do paznokci" przeszłam do yhym, masażu spiętych pleców. Możesz zacząć bać się o to, co zrobię z "Domem" i "Przytulaniem" :P
Zawszw możecie coś nowego stworzyć :)
/Och tak, możemy. Taki związek na odległość na przykład.

1 komentarz:

  1. Zrobisz tj opiszesz seks pełną parą?;p ej machanie toporkiem to pewnie ekscytująca rzecz xD czyli Evans lubi grać postacie takie "ku chwałę ojczyzny"? Normalnie złoty chłopiec niczym Herkules xD



    Odległość ręki czy nosa?

    OdpowiedzUsuń