30 kwietnia 2016

STUCKYHOLICZKA

Biczowanie to tak staro wyglądali, polewanie wężem, nie spodziewałam się, że będzie tak szeroki obwód xD
Bucky po prostu flirtuje ciałem, taki kokieciarz z niego, a taki niby nieprzystępny. Domyślam się, że gdzieś w jakimś uniwersum na bank Steve ma osobny kajecik z podobiznami Bucky'ego xD
/Bucky wyglądał staro, bo był po prostu wyczerpany i skatowany. Hydra wiedziała, że nie da rady skrzywdzić Steve'a (super-żołnierz i te sprawy) fizycznie, ale hej! Przecież zawsze można torturować go psychicznie, prawda? A więc to Bucky'emu się obrywało, bo wiedzieli, że Steve nie da rady bezczynnie siedzieć i na to patrzeć, więc albo się podda, albo skopie im wszystkim tyłki. I zawsze kończyło się na tym drugim.
/Ależ Steve z Ziemi-616 (głównego komiksowego uniwersum) ma kajecik z portretami Bucky'ego i nawet tego nie ukrywa :P (np. klik). Ma też wiele jego zdjęć, kilka nawet trzymał przy łóżku.
Nie Słońce, Bucky, Dziadzio i James i Jimmy przechodzą mi przez gardło tak samo.
/Jasne. Udowodnij mi to jakoś, bo póki co James padał z twoich ust najrzadziej.

1 komentarz:

  1. Kto trzyma zdjęcie przyjaciela przy łóżku? W sensie ze znanych mi osób to dziewczyny miewają, ale u facetów nie spotkałam się z tym xD Także kolejny plus dla Stucky xD A ten obrazek jest mega! Od razu się człowiek wzrusza...
    Bo broni co jego <3333




    Dobrze James, lepiej już James?

    OdpowiedzUsuń