8 kwietnia 2016

STUCKYHOLICZKA

Może one są sztuczne i ona może je odkleić sobie? :D
Nope, niestety nie. A scena z pocałunkiem, gdy rzęsy Ventolin jeżdżą Bucky'emu po twarzy, pojawiła się w serii "Bucky Barnes: The Winter Soldier". 
 A robisz cokolwiek, czego nie musisz?
Jeśli chodzi o większość rzeczy, które teraz robię, nikt nie każe mi ich robić, bo niby kto? No dobra, ja sam sobie każę i wymuszam to na sobie, ale to się chyba nie liczy? Także jednocześnie mogę powiedzieć i tak, i nie. Proste, co?

1 komentarz:

  1. Z jednej strony, fajnie że mam poszerzaną wiedzę na ich temat. Tj Bucky'ego, nie księżniczki.. Ale z drugiej chyba wolę swój wyimaginowany świat? xD Od tego wolę już jak Bucky i Steve wspinają się na drzewo po gruszki ;o

    To wychodzi na to, że każdy człowiek wydaje sobie rozkazy zamiast żyć.. Ja wolę mówić, że dryfuję na falach mojego życia. Jeśli miałbyś zamiar pytać, czy mam depresję, bo ostatnio często to słyszę i tak wiem, że nie spytasz...ale jednak odpowiem - nie, nie mam :)

    OdpowiedzUsuń