20 kwietnia 2016

STUCKYHOLICZKA

Ghost in the shelL? Dobrze mówię? xD Może myślą, że skoro zdała jako Czarna Wdowa to zda i w tym ;o
Gotowe na wszystko <3 mama miała bzika na ich punkcie xD A pamiętna Taylor z Mody na Sukces też sobie coś zrobiła wpierw z ustami później z całą resztą.
No wiesz, Thor ma być gromowładnym władcą to musi wyglądać na takiego, a nie uśmiechać się xD
I gra go- ją Aniołek Charliego - Lucy Liu, więc jakby nie patrzeć i Watsonowi zmieniono "korzenie" xD
/Yep, "Ghost in the Shell". O ile samą Johansson lubię i uważam, że nie jest złą aktorką, to akurat role u Marvela i w "Lucy", które klimatem przypominać będzie "Ghost..." są dla mnie jednymi z jej najgorszych. Komiksowej Natashy nie lubiłam, ale nie mogłam jej odmówić, że ma to coś, jakąś iskrę, pazur. Ta filmowa jest dla mnie sztywna, a momentami wręcz zwyczajnie sztuczna. "Lucy" nie byłam w stanie zdzierżyć do końca. A obsadzenie Scarlett w roli Motoko zwiastuje, że ekranizacja GITS nie będzie niczym więcej niż kolejną amerykańską nawalanką. Więc nic dziwnego, że fani są oburzeni i naprawdę, naprawdę ciężko natknąć się na jakikolwiek pozytywny komentarz do angażu Johansson i masy innych postaci, gdzie mamy głównie białych i czarnoskórych aktorów, a Azjaci pojawią się na trzecim i dalszym planie. Choć nie, przepraszam, pojawiają się komentarze, że biust Scarlettt idealnie pasuje do tej roli. I tylko on. A to chyba zupełnie nie o to chodziło. Podobnie było z "Marsjaninem", gdzie w rolach kanonicznie azjatyckich bohaterów obsadzono czarnoskórych aktorów. 
/Oglądałam wszystkie osiem sezonów z zapartym tchem. Tylu morderstw, napadów, pobić, zamieszek, wichur i samolotów spadających z nieba nie było w żadnym innym serialu :P Nigdy nie mogłam się nadziwić, dlaczego ci ludzie nie uciekli z tej dzielnicy, gdy tylko nadarzyła się ku temu okazja. Niby starannie przycięte trawniki i białe płotki, a tak naprawdę to niebezpieczna dzielnica.
Uuu, God bless America nie tu xD A gdzie zatem Ci dobrze?
Nigdzie. Ale trzymam się głównie wschodu - Rosji, Ukrainy, Rumuni i okolicom. Tu mi jednak najlepiej. 

1 komentarz:

  1. Ja rozumiem, że oni chcą obsadzić Afroamerykanów, bo jakiś czas temu był problem jak się nie mylę. Whoopi Goldberg, ta co grała zakonnicę w przebraniu powiedziała, że ona nie jest Afroamerykanką a Amerykanką. No i było, że oscary to nagrody białych xD Choć GIS nie dostanie oscara ale jakiś ruch jest by załagodzić obyczaje ;D Haha nie powiem, autorzy mang i anime często przesadzają z biustami xD Trzeba walczyć z kompleksami xD
    Hah, jakby się wyprowadzili to by był jeden sezon xD a tak było osiem xD


    Bardziej spokojnych rejonów nie dało się zamieszkać?

    OdpowiedzUsuń