24 maja 2016

O.

Czyli można się spodziewać wszystkiego ;o 
A kogo byś chciała żeby wprowadzili?
To jest właśnie powód jego dziwności - jest bez super mocy u kolesi z super mocami xD
/Mogę obiecać, że nie będzie żadnego plot twistu. A przynajmniej żadnego na miarę tego z wątku z Yeleną.

/Cóż, do większości postaci, które chciałabym zobaczyć, Marvel nie ma praw. Ale z tych, którzy mu pozostali, mogliby pojawić się Sentry, She-Hulk, Enchantress, Jocasta, chętnie zobaczyłabym również Masters of Evil (mógłby dowodzić nimi Zemo, w końcu nie bez powodu przeżył), Thunderbolts, Dark Avengers, Secret Avengers, Sinister Six.
/Tak jak Hawkeye i Wdowa. Ale chociaż Sam ma skrzydła i kilka bajerów, Clint ma swoje bajeranckie strzały, a Wdowa ma... swój dziwny fetysz do duszenia ludzi udami?
Zazwyczaj tak się faceci z kryzysem zachowują, ale miło by było gdybyś tego nie robił. Jednak mimo wszystko byłbyś za stary..
/Mogę być raczej pewien, że nie skończę w ten sposób. Czułbym się zwyczajnie.... skrępowany i zażenowany samym sobą.
Ahm, więc mam zostać?
/Zastanawiam się. Jakoś nie próbujesz mnie do tego przekonać.

2 komentarze:

  1. Ale trzeba jakiegoś zaskoczenia co by nikt nie był ospały xD

    W sensie z DC byś kogoś chciała? :o gdy nie wiedziałam co to shippować robiłam to z Gwiazdką i Robinem a później z Nigtwingiem :o nimi bym nie pogardziła jako tłem w parku xD
    Ale wiesz to laska więc dla jej seksapilu ją trzymają. Clint ma na utrzymaniu rodzinkę, ale był "tym złym" xD


    Czujesz się źle w kontaktach z konietami?


    A co więcej niż akceptacja Ciebie i twojego zdania jest przekonowujące?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale zwroty akcji są potrzebne! Inaczej każdy jest ospały xD

    Masz na myśli DC? Ja to bym Gwiwzdke i Nightwinga chodźby na tło w parku dała xD ale stanęłam z shippowaniem na tym, że on jej nie koffa i przestałam xD


    Krępują cię wyzwolone młode dziewczyny?


    A akceptacja ciebie i twojego zdania nie wystarcza? :o

    OdpowiedzUsuń