6 czerwca 2016

O.

Ale Steve pewnie by chciał odebrać ten ból Bucky'emu i poświęcić się dla niego i rodzić ich piękne dzieciątka ;D Dzieciaki to by miały branie na pewno ;D Jak już przy fartuszkach jesteśmy, jak Ci idzie pisanie o spodniach? :D
Mądre dziecko, umie rymowac i zabijać, czego chcieć więcej? 
/Nie można zaprzeczyć, dzieciaki dostałyby pulę naprawdę... interesujących genów. Tylko byłby problem, jeśli odziedziczyłyby jakieś gratisy po "starym" Stevie. A o spodniach mi nie przypominaj, utknęłam w połowie i teraz ani w przód, ani w tył. A nawet nie w połowie, bo mam początek, koniec i kawałek środka. 
/Umie też zaginać rzeczywistość i nią manipulować, jest jedną z najpotężniejszych istot. Buckyś się wkopał, nie ma co. A w gratisie ma jeszcze pod opieką czwórkę byłych kryminalistów.
Ty chyba lubisz być między młotem a kowadłem.. 
/Najwidoczniej podświadomie to lubię i dlatego pakuję się w takie problemy.
Scyzoryk?
/Możemy już skończyć tę bzdurną dyskusję o nożu?

1 komentarz:

  1. Ponoć w simsach jest dodatek na transów i facet może być w ciąży.. Może i Marvel pójdzie za ciosem xD Masz coś do chucherka, czy raczej chodzi o choroby? Ale wydaje mi się, że serum zmodyfikowało ich geny, a że pewna biała ciecz (nie wiem co wycinasz xD) jest nośnikiem genów jakby nie patrzeć to mogłyby to być jednak super dzieci. xD
    Zawsze można "góra-dół" xD Ale wierzę w Ciebie i nie śpiesz się ;D
    Ło matulu, co to za karma do niego wróciła ;o

    Pewnie tylko z tymi z przeszłosci można gadać więc: Cześć i czołem, co tam u Was? Na froncie spokojnie?

    OdpowiedzUsuń