17 lipca 2016

Astrid Löfgren

N, i ten rozmiar powoduje, że powinno się nim straszyć niegrzeczne dzieci.
Niewdzięcznicy i naiwniacy. Jak w ogóle mogli sądzić, że umarł naprawdę…
/Och, dlaczego straszyć? Powinno się go uspołeczniać i zapraszać do wspólnej zabawy z innymi uroczym stworzonkami. 
/No nie? Przecież są w Marvelu, powinni wiedzieć, że tam naprawdę umiera tylko wujek Ben. Choć kto wie, może kiedyś doczekamy się twistu pt."Who the hell is uncle Ben?"*

*Piję do tego, że kiedyś w Marvelu naprawdę martwi byli tylko wujek Ben i Bucky. Winnie jednak odżył, więc kto wie?
Steve, a masz jakieś przesłanki, że jednak powinieneś zareagować?
Och, czyli lubi dogryzać. Zaskakujące. A właśnie, masz jakiś kontakt z Sharon? Co się z nią dzieje? 
/Nie, nie, nie robi niczego, co popychałoby mnie do zareagowania. Znaczy... Czasem robi, ale to jednak nic takiego. Także lepiej nie będę się wtrącał, przynajmniej póki co.
/Buck zawsze lubił dogryzać, to się nie zmieniło. Raczej nieco nasiliło. A ja i Sharon... Znaczy Sharon, nie ja, ona... Jest z Coulsonem, czasem się kontaktujemy.
Bucky, na rudo? To Edek był rudy? I co ty oglądasz? Chyba naprawdę musiało ci się nudzić. Mówiłam – dopiero jako diament będziesz odpowiednio wspaniały. Musisz poczekać. Wszyscy musimy.
E tam. W kryminalnym światku możesz zrobić.
Wiem. Nie licytuj się ze mną. Wiem i koniec.
/Nie mam co zrobić ze swoim życiem, nie mogę spać, więc oglądam telewizję. I po obejrzeniu tego hitu, doszedłem do kilku wniosków - nigdy więcej nie obejrzę żadnego młodzieżowego hitu, współczesna młodzież ma okropny gust, i że jednak powinienem pozostać przy dokumencie o życiu surykatek. Surykatki są fajne.
/Będę się licytował, jeśli mam taką ochotę. A mam, więc nie, nie wiesz.

1 komentarz:

  1. N, żeby później było więcej takich małych potworków?
    Teoretycznie wujcio też odżył. Znaczy jego duch/dusza. Na kilka minut i z pomocą, ale odżył, nie? A to znaczy, że w zasadzie mógłby odżyć na trochę dłużej.

    Steve, czym jest to „nic takiego”?
    Wszystkim po kolei dogryza? I czy ty właśnie się trochę zawstydziłeś? ;) Tęsknisz za nią? I gdyby nie te wszystkie wydarzenia, które was rozdzieliły, to myślisz, że jak wyglądałoby wasze życie?

    Bucky, w nocy to leciało? W sumie o co pytam, toć to horror. Co fajnego jest w surykatkach? Pooglądaj o pieskach preriowych. Albo o przeróżnych małpiatkach. Polecam.
    Ciekawe jak długo, bo zmartwię cię, ale się mylisz. Wiem, po prostu wiem i nie wmówisz mi, że nie wiem.

    OdpowiedzUsuń