22 lipca 2016

o.

Mój kot też się przymila do mnie gdy czegoś chce a i tak kończę pogryziona i podrapana..
Na obecne czasy to cytat o mieniu coś z psychopaty bardziej przyciągnie czytelników xD
To teraz ją kojarzę stąd xD mimo ładnej ksywki jest jak wilk w owczej skórze więc przykro mi nie będzie. Steve był kotwica dla Bucky'ego to na odwrót tak nie ma?
Oj bo wtedy obaj ze Stevem byliby martwi? Nie zrobiliby tego dobrego co po przebudzeniu?
/Miałam kiedyś kota, który także miał w sobie coś z psychopaty - chował się pod szafkami czy krzesłami i rzucał z zębami na nogi każdego, kto akurat przechodził. A dla psa był misiem-tulisiem. W jego przypadku idealnie sprawdziło się powiedzenie, że rude to wredne i fałszywe. 
/Melissa jest jak wilk w owczej skórze :P? Skąd ten pomysł? Jasne, Mel ma za sobą przestępczą przeszłość, ale wyszła na ludzi, nie raz pokazując, że naprawdę się zmieniła. Teraz jest z SHIELD, więc jeśli wplącze się w coś złego, będzie to wina Hail!Steve'a. To Kapitan Ameryka, nikt nie wie o tym, że uroił sobie bycie agentem Hydry, więc dlaczego Songbird miałaby sądzić, że będzie chciał zrobić coś złego? Bucky nie ma tak nieskazitelnej opinii i jednak o wiele łatwiej jest uwierzyć, że planuje zrobić coś niezbyt dobrego. Zwłaszcza, że ukrywa Kobik i obraca się w towarzystwie byłych przestępców. 
/Nie wiadomo jak bardzo Kobik mogłaby zmienić jego życiorys. Zaproponowała tylko, że może zmienić wszystkie złe rzeczy, które go spotkały, ale jednocześnie mogłaby pozostawić te dobre. Jak ze Steve'm - wzięła jego złe wspomnienia i zastąpiła je lepszymi. Tylko, że związanymi z Hydrą, bo wychowała się w przeświadczeniu, że to coś dobrego i wspaniałego.

+ Pozwól, że się doczepię, bo nie mogę odpuścić - chcesz oglądać ze Steve'm bajkę, w której najważniejsza osoba (najważniejszy lew?) w życiu Simby spada w przepaść, a ten nie może niczego zrobić i żyje w przekonaniu, że to jego wina? Co potem, zaproponujesz Bucky'emu obejrzenie "127 godzin" :P? Wiem, jestem wredna.
S: Hm to może Król Lew? Tylko to ma parę części. W sam raz na maraton. Nie ma za co.
 Cóż, słyszałem o tej animacji, ale jakoś nigdy czułem większej potrzeby, by ją obejrzeć. Ale mam ją na liście. To już coś, prawda?
B: Zawsze możesz pokazać, ha.
 Mogę.

1 komentarz:

  1. Mój jest biało rudy, pers z dachowcem xd
    Cicho próbuje ją wrócić że to jej wina xD ale widać, że mamy winną i to Bucky nad nią czuwa.. Więc jak wyjdzie szydło z worka będzie to jego wina..

    Do wszystkiego można się doczepić. Ale przecież hakuna matata! No w sumie to chyba lepsze to niż Grey? :p

    S: O, a co jeszcze masz na liście?
    B: Ale nie pokażesz

    OdpowiedzUsuń