22 lipca 2016

o.

Mój jest biało rudy, pers z dachowcem xd
Cicho próbuje ją wrócić że to jej wina xD ale widać, że mamy winną i to Bucky nad nią czuwa.. Więc jak wyjdzie szydło z worka będzie to jego wina..  
Do wszystkiego można się doczepić. Ale przecież hakuna matata! No w sumie to chyba lepsze to niż Grey? :p
/Mój był... W sumie to był tak brzydki, że aż czasem ciężko było na niego patrzeć ;P
/Kobik to jednak tylko dziecko. Wszechpotężne i z przepranym przez Skulla mózgiem, ale wciąż czteroletnie dziecko. Ona nie ma pojęcia, że to, co robi, jest złe. Wręcz przeciwnie, jest przekonana, że pomogła Steve'owi i dlatego nie rozumie, dlaczego Bucky nie chce jej pomocy. No ale fakt, znów okazuje się, że chociaż Bucky chciał dobrze, wszystko skończy się jak zawsze. I do tego jeszcze Karla knuje przeciw niemu. 

/Przy oglądaniu tych wszystkich twarzy, Bucky co najwyżej mógłby chlipać nad poziomem dzisiejszych "hitów". Kolejny raz.
S: O, a co jeszcze masz na liście? 
 Cóż, wciąż nie nadrobiłem wszystkich części "Star Treka", nie obejrzałem "Titanica" i wielu innych w jakimś sensie kultowych produkcji. Miałem do nadgonienia siedemdziesiąt lat, a nie jest to zbyt łatwe zadanie. Zwłaszcza, gdy nie jest się typem kanapowca.
 B: Ale nie pokażesz
 Mądra dziewczynka.

1 komentarz:

  1. To mój jest cwany, wszyscy mówią "jaki on śliczny, jaki kochany" pochylają się do niego a on chaps pazurami i ząbkami xD
    Em, a to Bucky nie chce jej do przedszkola, albo do jakiegoś zaufanego psychologa dać? Do biblioteki ma daleko, by wypożyczyć odpowiednie pozycje?

    No tak bo dla niego to pewnie "Szklana pułapka" xD

    S: A "Przeminęło z wiatrem"? Piękne i mądry cytat stamtąd płynie: "pomartwię się o tym jutro". A wiesz, że Disney doczekał się ciemnego księcia?
    B: To nagrodę za to

    OdpowiedzUsuń