17 sierpnia 2016

o.

Haha i to jeszcze mogą sobie zrobić razem, by ludzie mogli ocenić na niekorzyść Steve jak wyglądają xD
Lepiej mu pójdzie na zakupach niż ze słuchaniem tego co powiedziałaś xD
To nie trzeba było nabijać go na pal to byś nie musiała go zastępować xD
/Dlaczego tak mówisz? Krzywdzisz tym biednego Steve'a.
/Och no, co ja znowu powiedziałam? Ja zawsze mam dobre intencje, zawsze! Nie wierzysz mi? W sumie to ja sobie sama nie wierzę, więc... :P
/To nie moja wina! To tylko skutek działania zasady pt."Zamiast krzywdzić Steve'a, skrzywdźmy Bucky'ego, a zaboli go to bardziej". Ach, no i przez ciebie ten pal kojarzy mi się z czymś, czym nie powinien. 
S: Ale pewnie T'Challa też coś z tego chce mieć. Może jest jakiś wakandyjski psycholog. 
 Chce. Jeśli chodzi o Swann - jej potrzebuje w wiadomym celu. Steve i Bucky - obaj to super-żołnierze, obaj przebywali w skrzydle szpitalnym, więc bez problemu możnaby pobrać kilka próbek więcej, prawda? Wanda - cóż, tu nie muszę mówić wiele. W przypadku Avy Orlovej to samo - wyjątkowo elektryzująca z niej dziewczyna. T'Challa może i niesłusznie próbował zabić Bucky'ego, a potem pomógł mu przez poczucie winy, ale cała reszta nie jest zupełnie bezinteresowna, nie łudźmy się.
W: Może kiedyś to wyczujesz
 To dla mnie coś całkowicie niezrozumiałego. Do pewnego momentu jej wspomnienia są całkowicie... normalne, ale potem coś jakby... w nią wstąpiło. Coś obcego. I mam przeczucia, że nie jest jedyna. 

1 komentarz:

  1. Przecież każdy wie, że Bucky najpiękniejszy w świecie jest xD
    Mówieniu o jego Bucky'm z kimś innym dobrych intencji nie ma a ochota złamania serca xd
    Kojarzy Ci się z palem Steve'a? <3 jak ładnie <3
    Steve mógłby się bardziej kryć ze swoimi słabymi stronami.

    S: A ty w tym wszystkim spełniasz rolę??
    W: Kiedyś to rozwiążesz.. Teraz musisz się pozbierac

    OdpowiedzUsuń