24 sierpnia 2016

o.

No to niech zacznie mówić, wszystkie podstawy przeróżnych relacji polegają właśnie na rozmowie.. a tak, zapomniałam, że to inni chcą tych relacji z Bucky'm ale z jego chęciami nie jest już tak pięknie xD
Może mu to pasuje? I miło, że jest na czasie xD
Ty zawsze tam jesteś, nie wypieraj się! 
I do tego jak zakryje Bucky'ego to ten się da i nici z naszego oglądania!
Kurczę, a nie lepiej jest pisać jedną po drugiej?

Ach nie to miałam na myśli! A że jest piękny i młody i jary etc xD
Haha niech obcasy nosi jak na Księżniczkę przystało xD
/O, i to jest tutaj kluczowe. Wszyscy chcą Bucky'ego, ale on ma to gdzieś :P
/Bucky chodzi już ponad dwa lata po tym nowym, dziwnym świecie, więc chcąc lub nie chcąc, zapoznał się choć trochę z tym, co obecnie jest "na czasie". Choć jestem gotowa stwierdzić, że niektórych rzeczy wolałby nie wiedzieć.
/A widziałaś mnie tam? Ktokolwiek mnie widział? Chyba, że jestem niczym Sue Storm.

/Wciąż mam przed oczami scenę, w której Steve histerycznie wykrzykuje "Bucky, zakryjże się, na Boga!" i rzuca się na niego z kocem, przygniatając go do ziemi ;P
/No tak, lepiej, ale co poradzę, że co chwila mam natchnienie na pisanie czego innego? Mam zaczętą drugą cześć króliczego ogonka, wyzwanie o ślubie i miniaturkę, która nie jest oparta na żadnym z wyzwań. I to jej mam zdecydowanie najwięcej, więc to ona pojawi się w tym tygodniu.

/Jasne, jasne. Bucky wiedziałby lepiej co miałaś na myśli!
/Wymiatałby nawet na obcasach i w tiarze. Sama mam go na 45 poziomie i ostatnio ubrałam go w mundurek z CA:CW (zazwyczaj biega w stroju Bucky Capa <3) tyko po to, by patrzeć jak kopie tyłek Bucky'ego w mundurze WS (na niektórych poziomach robi za przeciwnika). A urocze jest jak zbiera baty od Dziewczyny Wiewiórki :P
S,B: Jak tam chłopaki?
Steve:
 Cóż, mogłoby być lepiej, zdecydowanie, ale jest... Dajemy sobie radę.
B:
 Jest całkiem spoko. Jak zawsze, nie?

1 komentarz:

  1. Jestem ciekawa jeśli oni by wszyscy zrezygnowali to kogo on by zechciał xD
    No ale on wydaje się być bardziej do przodu z tym wszystkim niż Steve, który sobie z nami dłużej chadza xd
    Stałaś pod ścianą sącząc kakao xD

    Haha zawsze możesz to opisać i dodać do którejś miniaturki xD zawsze coś więcej być miała xD
    Co tylko dodasz będzie dobrze <3

    Czy Ty masz jakiś przebierankowy fetysz? ;p bo tak to trochę zabrzmiało xd

    S: a jak się Czujesz robiąc pedalskie rzeczy z Buckym? I jaki plan na zemste za Clinta?
    B: potrzebujesz pielęgniarki?

    OdpowiedzUsuń