23 sierpnia 2016

o.

#1 Dobrze, że Steve zauważył, że sam też się zmienił. Bucky ani nie wymaga ani nie myśli o Steve z przeszłości, by nagle stanął obok niego.
A robienie ciągle pedalskich rzeczy jest podejrzane.. A teraz jeszcze wspólne zawijanie bandażu.. Takie podchody ma Bucky? :p
I ciekawe czy T'Challa serio ich krew pod względem szczepionek tylko pobrał xd
#2 Oj biedny Steve, wykorzystany do podkreślenia piękna musi mieć mega kompleksy i zazdrość xd ale może Bucky'emu "zasugerować" dla kogóż to piękno ma ujawniać xd
Jako pisarka powinnaś mieć rozbudowaną wyobraźnię xD 
Nadzieja umiera ostatnia xd
To on jest w kwiecie wieku! Fizczynie oczywiście xd
To tam wszyscy po dwa metry mają? :o
/A skąd wiesz co Buckyś tak naprawdę myśli? Może tak jest, ale kłamie?
/Wiesz, zależy co kto ma na myśli mówiąc "pedalskie". Teraz niektóre rzeczy, które w ich czasach były czymś normalnym pomiędzy przyjaciółmi (toć nawet sugerowano, że Zośka i Rudy byli gejami, więc...), teraz są tak określane, więc dlatego Bucky tak to nazwał.
/A o to mnie się nie pytaj. Ja nic nie wiem, nie było mnie tam.

/Steve niech nie narzeka i niech będzie wdzięczny, że może przebywać w blasku piękna Bucky'ego. I to za darmo!
/Moja wyobraźnia udała się na wakacje razem z panem wenem, więc tu jest kiepsko. Mam trzy zaczęte miniaturki i problemy z dopisaniem chociaż zdania. Ale brnę do przodu. Jakoś.

/W kwiecie wieku mając lat (około) dwadzieścia siedem :P?
/Większość mężczyzn ma powyżej 180 cm (z czego spora część to 185 cm wzwyż), a tych mających mniej można by zliczyć na palcach jednej ręki - Bucky, Miles Morales, Dr Octopus i Wiccan. Bannera nie liczę, bo w grze pojawia się tylko jako Hulk. A Bucky stojący pomiędzy Steve'm i Clintem wygląda przeuroczo, bo jest od nich niższy o dobre trzynaście centymetrów i ta różnica jest zachowana :P

/I choć Sam i Wanda wybyli już na urlop od bloga, umieszczę jednak odpowiedź od Sama, bo tak naprawdę to tylko przytoczenie jego słów z CA:WS.
S: A jak to się stało, że Riley umarł? 
 Nocny przelot. Prosta misja, nic, czego nie robilibyśmy dziesiątki razy. Wszystko szło dobrze, aż nagle Riley wyparował po starciu z pociskiem RPG. Nie mogłem nic zrobić, mogłem tylko patrzeć.

1 komentarz:

  1. No to niech zacznie mówić, wszystkie podstawy przeróżnych relacji polegają właśnie na rozmowie.. a tak, zapomniałam, że to inni chcą tych relacji z Bucky'm ale z jego chęciami nie jest już tak pięknie xD
    Może mu to pasuje? I miło, że jest na czasie xD
    Ty zawsze tam jesteś, nie wypieraj się!

    I do tego jak zakryje Bucky'ego to ten się da i nici z naszego oglądania!
    Kurczę, a nie lepiej jest pisać jedną po drugiej?


    Ach nie to miałam na myśli! A że jest piękny i młody i jary etc xD
    Haha niech obcasy nosi jak na Księżniczkę przystało xD

    S,B: Jak tam chłopaki?

    OdpowiedzUsuń