28 sierpnia 2016

o.

Reakcja Steve była by bezcenna, aż szkoda że nie dodadzą tego jako element komediowy :(
Bo pisałaś, że nie zwróciłam uwagi na czarne kreski i nie wiem, czy na dobre spojrzałam xD
Przyjaźń nie przetrwała.. Ale Logan mógł za to mieć inne romanse xD
/Och, no coś ty. Prędzej będą kazali powiedzieć mu "Hail Hitler", bo jeszcze ktoś by coś sobie pomyślał...
/Och, że to. Nie chodziło mi o Bucky'ego, a o Steve'a i te kreseczki. Te na dwóch ostatnich obrazkach, tak w okolicy pasa. 
/Przetrwała. Nie raz, nie dwa się ścierali, ale jednak wciąż da się zauważyć, że Logan widzi w Bucky'm tego dzieciaka, którego poznał na wojnie, i w pewien szorstki sposób się o niego troszczy, choć rzadko to okazuje. No i są imiennikami, to zobowiązuje :P No i obaj mogą powiedzieć o Natashy "moja dziewczyna". Tak jak Clint. I Matt. I Steve. I dobre pół Avengers... 
S: W sumie niektórzy przyjaciele i w ten sposób to pojmują...
Ktoś musi być wzorem cnót wszelakich.
/Cóż, zdaję sobie z tego sprawę i nie raz miałem okazję usłyszeć o nieco... specyficznych typach przyjaźni, ale ja jakoś nie mam ochoty angażować się w coś takiego. To nie dla mnie, zdecydowanie nie.
/Nie ma kogoś, kto jest idealny lub jest "wzorem cnót wszelakich". Na całe szczęście.
B: Kulą po nogach, ha ha
 Ha ha... Nie. Przyłożyłbym ci raz, a z kości zostałyby ci puzzle. Kuszące, ale odpuszczę.

1 komentarz:

  1. A może powie "bite mehr, sznela" xD
    chyba po prostu ręka mnie zbyt przeraziła żeby patrzeć na co innego.. Plus takimi kreseczkami Bucky nie zadowoliłby się, więc pewnie tam jest coś więcej xD
    Ale szorstkie przyjaźnie też ciekawie się oddaje, miłe to dla oka jest xD
    Jak dobrze, że my o niej tak nie powiemy xD

    S: Och kochaniutki, nie zawstydzaj się.. Jeszcze nie tak dawno temu cały świat był w ciebie wpatrzony, teraz chętnie by cię wypatroszyli, ale nie ma co o tym rozmyślać..
    B: Kusi cię by mi przywalić? Nie powiem, ciekawe

    OdpowiedzUsuń