20 sierpnia 2016

o.

Wannę, stół, krzesło, łóżko. A i może Steve'a z kocem też by pokazał. Taki dzień dobroci dla zwierząt by zrobił xD Albo by go pocałował by zrobić sobie od niego wolne xD
/Nie, żeby coś, ale to też jest od Kevina Wady. I to także. Czyli krzesło, wannę i zawał Steve'a można odhaczyć :P To ostatnie byłoby dobrą okładką dla jednej z jego solowych przygód... Takiej 18+ ^^
/A tak poważnie - naprawdę podobają mi się prace pana Wady i cieszę się, że ostatnio zabrał się za Scarlet Witch. Jego wariacje na temat jej nowego nakrycia głowy (klik) są o wiele lepsze od tego czegoś, co do teraz nosiła na głowie. Jej strój jest kultowy, ale niezbyt urodziwy :P
S: Bucky go bije? To aż tak źle z nim nie jest.. Jednak dlaczego postępy sie wstrzymały?
Jednak takie rzeczy lepiej monitorować, dziś powiesz że nic sie nie dzieje a jutro nie ma połowy świata.
/Ręce ma sprawne, więc przyłożyć mu może. Nikt się tym jakoś szczególnie nie przejmuje, bo chyba w taki sposób okazuje sympatię. A postępy? Na zdjęciu rentgenowskim kości jego nóg wyglądały jak puzzle, a uszkodzony kręgosłup to nie żarty, więc lepiej poczekać ze ściągnięciem szyn i gorsetu, niż zrobić to zbyt szybko. Bez względu na to, że Barnes chce wstać zaraz, teraz, już.
/W tym miejscu wszystko jest monitorowane przez dwadzieścia cztery godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Więc nie ma raczej szans na to, by przeoczyli jakieś podejrzane zachowanie.
W: Jak to z twojej strony wyglądało?
 Chciałam powstrzymać Rumlowa przed zabiciem ludzi na targowisku, ale... Nie przemyślałam tego, zareagowałam instynktownie i przeze mnie kilka pięter instytutu zostało zniszczonych, a ludzie zginęli. Nie przewidziałam tego.

1 komentarz:

  1. Hahahaha ja to mam nosa! Jakby tak Bucky z obrazka nr1 przywitał Steve to ten by zaliczył zgon i szybką regeneracje organizmu by dać o co prosi Bucky xD
    I wtedy Marvel by chyba musiał dodrukowywać egzemplarze xD
    Na tych ostatnich to wygląda jej nakrycie azjatycko więc jestem za <3

    S: Stare dobre małżeństwo. A jak jego regeneracja? No i jak Scott? Rodzina Clinta?
    W: Nikt by nie przewidział?

    OdpowiedzUsuń