20 sierpnia 2016

o.

Ślub z Sharon to jedynie przykrywka skoro Wada był na Stucky <3 więc obrazeczek pierwszy to ich noc poślubna, a co. Jak szaleć to szaleć xd
Masz rację! W życiu trzeba wszystko przejść! Nawet bycie płytkim xD
/Pierwszy? A drugi to co, pies? Bucky już nie jest tak piękny, gdy jest w negliżu :P? Ta broń to pewnie tylko pistolet na wodę. Naładował go sobie w wannie i biegnie gonić Steve'a. Tak właśnie jest, tak. Tam nie ma żadnej przemocy.
/Posunę się więc dalej - chcę takiej sceny w filmie! Z biedy ta z wanną wystarczy :P
S: I pomyśleć że sa po 90tce.. Pewnie czujesz sie starszy od nich, co? Może teraz mniejsze niebezpieczeństwo ich czeka?
/Mogę czuć się starzej od nich, bo tak naprawdę jestem od nich starszy. Za miesiąc skończę trzydzieści siedem lat, więc bliżej mi już do czterdziestki niż trzydziestki. Steve ma trzydzieści jeden lat, a Bucky... Tego akurat nikt nie wie, ale kiedy próbował się tego doliczyć, doszedł do tego, że nie przekroczył jeszcze trzydziestki. Scott jest ode mnie dwa lata młodszy, Wanda ma dwadzieścia pięć*. Jestem więc najstarszy, choć wciąż młody duchem. Choć i tak czasem czuję się już za stary na to wszystko.
*Nie mogę znaleźć żadnej informacji o jej wieku, więc strzelam, że ma gdzieś koło tego. W końcu panna Olsen ma lat 27, więc nie kazaliby jej grać nastolatki, prawda?
W: a uczył cię ktoś świadomego panowania nad tym wszystkim czy sama dochodzisz?
 Uczyłam się tego jeszcze w Hydrze. Później trenowałam z Visionem. Ale to wciąż nie jest proste.

1 komentarz:

  1. A może broń naładował czym innym? Choć to by było za wiele raczej jak dla mnie nawet xD
    Nie znam słów jakimi mogłabym opisać piękno Bucky'ego w negliżu.
    Haha może za chwile zaś coś pewna branża wyda xD

    S: Bucky to na pewno pozwala na czucie się przy nim jak jego gderliwy rodzic. Aż trzeba Steve podziwiać, że to wytrzymuje.. No mogłeś przed poznaniem ich założyć rodzinkę i żyć teraz gdzieś na farmie i doglądać królików.


    Jak się nie mylę to w Teen Wolfie aktorka zrezygnowala z roli nastolatki przy 3cim sezonie uważając że jest za stara więc kto wie xD

    W: Co może twoja moc?

    OdpowiedzUsuń