21 września 2016

o.

Będzie nimi strzelał? No, brzmi dwuznacznie i to bardzo, ale sama tę nazwę dałaś;p
Mnie ciekawi dlaczego 18+ jest mniej wyświetlana, może w tamtej jest element zaskoczenia xD
Oj, to już stracona jestem ;o jedynie Bucky mi został xd
Wiesz, że to dla niego krzywdzące? Winny jest osobnik który Stucky wymyślił!

Jak można nie mieć na niego pomysłu? Czyżby wszystkie komiksy to żadna jego historia?
A co z akcją pocałunkową? 
/W wyzwaniach od Astrid miałam banana i kakao, więc postanowiłam zrobić z tego pieczenie ciasta. I nawet nie przypuszczałam, że taki tytuł będzie dwuznaczny. Ale cóż, element zaskoczenia jest i to spory. Ktoś ma ochotę poczytać o małym co nieco, no i czyta. Tylko nie o takim, na jakie miał chęć :P 
/A tam krzywdzące, w końcu i tak zapomni o tym, że to na niego zrzuciłyśmy (tak, jestem wredna). No i Stucky? Jakby Bucky nie pchał łap tam, gdzie nie trzeba, żadnego problemu by nie było :P!

/Wierz mi, że Marvel nieraz nie miał pomysłów na jakąś postać, więc ta plątała się na trzecim tle, będąc zupełnie bezpłciową. Zapewne albo nowi T-Boltsi nie sprzedają się wystarczająco dobrze dla Marvela, albo nowa seria Romanowej jest taką klapą, że na szybko wymyślają coś nowego. No i ciekawe jak to wymyślą. Bucky stwierdzi "Hej, pamiętacie, jak nie chciałem by na siłę przywracano Natashy pamięć, bo nie chciałem, by ktoś mieszał jej w głowie jak mi? Zmieniłem zdanie, więc Kobik chodź tutaj i zrób jej pranie mózgu"? Brubaker świetnie zakończył ich wspólną historię, pokazując, że Bucky nie chce jej cierpienia, nawet kosztem własnego, bo jest typem przekładającym innych ponad siebie. A teraz wyjdzie pewnie na buca i go schrzanią. Nie tknę tej serii nawet kijem, nie ma mowy.
H: Dlaczego nie jesteś? Howardzie to nie ujmuje twojemu czarowi.
 Czasem moje wynalazki działają nie do końca tak jak powinny. A czasem działają nawet lepiej, niż oczekiwałem. Tak było też w tym przypadku, choć twórców było wielu. Nie chcę nawet myśleć o tym, do czego rząd zechce wykorzystać plany, które udało nam się opracować.
S: Ale ktoś został uratowany i to miejsce już nikogo nie zabije.. Tj w tym miejscu nikt nie zginie.
 To nie. Pozostałe już tak. Wiem jednak, że nie możemy być wszędzie i nie ocalimy wszystkich.
B: Ależ oczywiście że dobrze Sierżant wygląda, ale proszę tak czy siak dbać o siebie.
 Dbam, ma'am. Jak tylko mogę. 
 

1 komentarz:

  1. No pomyśl! BANAN i KAKAO już same nazwy są naprowadzające, nie znasz starego zwrotu "iść/pójść w kakao"? Nie mów że aż tak młoda jesteś xD
    Znakiem tego, że musisz się poprawić i napisać odpowiedni tekst xD
    A wiesz kiedy Stucky się zaczęło? ;p jesteś wredniejsza ode mnie xD

    Ech, będą próbować love better than twilight -.- ja tym bardziej tego nie tknę, bo ja homo Bucky i Steve! XD

    H: Pewnie do zabicia wszystkich nazistów?
    S: Dokładnie, ale robicie co możecie, także nie ma co wyrztów sobie robić.
    B: Bardzo mnie to cieszy Sierżancie.

    OdpowiedzUsuń