21 września 2016

o.

No pomyśl! BANAN i KAKAO już same nazwy są naprowadzające, nie znasz starego zwrotu "iść/pójść w kakao"? Nie mów że aż tak młoda jesteś xD
Znakiem tego, że musisz się poprawić i napisać odpowiedni tekst xD
A wiesz kiedy Stucky się zaczęło? ;p jesteś wredniejsza ode mnie xD

Ech, będą próbować love better than twilight -.- ja tym bardziej tego nie tknę, bo ja homo Bucky i Steve! XD
/Znam taki z czasownikiem "zapodać", ale pisząc miniaturkę o pieczeniu ciasta, nie myślałam, że ktoś będzie miał kosmate myśli, zabierając się za czytanie jej. Zwyczajnie nie przyszło mi to na myśl, ale cóż. Na przyszłość już wiem, że dwuznaczne tytuły nabijają wyświetlenia :P
/Tak, wiem kiedy się zaczęło. Stucky zaczęło się jakieś siedemdziesiąt lat temu, w momencie, kiedy Steve kręcił Bucky'm w powietrzu, wyznając, że ma ochotę go pocałować = klik

/Zazwyczaj czytam wszystko, w czym pojawi się Bucky, ale odpuszczę. Wolę nie porzucać czytania o Bucky'm z niesmakiem. No i nie ma tego złego, dzięki tej serii oszczędzę czas i pieniądze, bo nie będę tracić ich na komiksy. Trzeba myśleć optymistycznie!
H: Pewnie do zabicia wszystkich nazistów? 
 Detonacja takiej bomby zabije nie tylko nazistów, ale obróci w pył całe miasta. Jeśli plany w jakiś sposób wyciekną, pozostałaby nam jedynie modlitwa.
 S: Dokładnie, ale robicie co możecie, także nie ma co wyrztów sobie robić.
 Serum Erskine'a wzmocniło we mnie wszystko, także emocje, więc czasem przejmuję się czymś zbyt mocno, niż zapewne powinienem, ponieważ i tak nie mógłbym niczego zrobić. To jeden z minusów serum.
B: Bardzo mnie to cieszy Sierżancie.
 Bardzo cieszy mnie to, że ciebie to cieszy, ma'am.

1 komentarz:

  1. O! Czyli jednak coś jeszcze kojarzysz xD Przypomnij mi kiedy Ci śpiewać sto lat przy których urodzinach? ;D Czyli teraz będziesz używać częściej takich dwuznacznych tytułów? ;D
    AWwwwwwwww!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Czemu tego nie wykorzytali! To jest historia dla Bucky'ego! Po co mu Natasza! On ma Capa! Dokładnie i będziesz mieć więcej czasu na pisanie <3

    H: To dlaczego taką bombę stworzyliście?
    S: Niech Bucky cię pocieszy.
    B: Więc się cieszymy oboje. Ale tak naprawdę jest dobrze, czy jednak masz zmartwienia?

    OdpowiedzUsuń