14 września 2016

o.

To zabije go pewnie jeszcze raz i Steve go będzie ratować! I pierwszy raz da radę uratować <3
Może chce ogniem przyciąć sobie włosy? Więc tarcza nie potrzebna xD

Czyli ona nawet jakby nie robi co chce a to co każe jej byt w niej? I będzie bunt maszyn xD

Nie oglądałam ;((((((((((((((((((
/Co ty tak biednego Steve'a dręczysz? Ze mnie jest zła kobieta, ale nie wypominam mu dziurawych rąk aż tak często jak ty :P Nawalił, ale starał się to naprawić. No i pamiętasz, że T'Challa też skopał sprawę i nie uratował swojego ojca, choć niemal udało mu się go złapać i odciągnąć od wybuchu?
/Bucky ma piękne włosy i zabraniam mu ścinania ich. Zabraniam i koniec! 

/Ona po prostu musi budować, żeby wprowadzić ziemską technologię "w nową erę". A żeby było zabawniej, na pomysł robota, który będzie potrafił zgładzić każdego Nadczłowieka, wpadł ojciec Jenn. A los z niego zadrwił i jego córka sama zaczęła być Nadczłowiekiem.

/Proszę - klik.
T: No Steve innym to dociera.. No ale nic. Jak tam twoje zaufanie do Swann?
/Nie każdego można uratować, choćby się chciało. Coś o tym wiem.
/Doktor Swann jest cenioną specjalistą w swojej dziedzinie, a jej pomoc bywa niezastąpiona. A w kwestii zaufania bardzo pomocna jest sień kamer i zabezpieczeń oraz rozmieszona w pałacu wykwalifikowana straż.
 S: Tak ci się może tylko wydawać.
 Dobrze, a więc tak mi się tylko wydaje. Lepiej?
 B: ale i tak mi głupio
 Słyszałem dużo gorsze rzeczy. Poważnie.

2 komentarze:

  1. Ale ja mu daję szansę na uratowanie Bucky'ego i porzucenie poczucia winy! Ech, dobrali się wszyscy..
    Dziękuję! Lecę obejrzeć tj jak skończę komentarz xD

    Nie ma to jak zbudować sobie własnego potencjalnego mordercę xd brawo oni!

    T: coś podejrzanego z nią już macie? Choć na telepatke straż czy kamery niekoniecznie sa przeszkodą?
    S: Więc jak chcesz komuś pomoc skoro sam to potrzebujesz?
    B: Jak moje: kocham cie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego po zmiance Stucky on dodał pocałunek z Peggy? ;(
    No i Hulk w końcówce wymiotl "wszytko co kochaleś nie istnieje" xd wolne tłumaczenie bo chyba nie tylko osoby mial na myśli xD

    OdpowiedzUsuń