15 września 2016

o.

#1 Ale ja mu daję szansę na uratowanie Bucky'ego i porzucenie poczucia winy! Ech, dobrali się wszyscy..
Dziękuję! Lecę obejrzeć tj jak skończę komentarz xD

Nie ma to jak zbudować sobie własnego potencjalnego mordercę xd brawo oni!  
#2 Dlaczego po zmiance Stucky on dodał pocałunek z Peggy? ;(
No i Hulk w końcówce wymiotl "wszytko co kochaleś nie istnieje" xd wolne tłumaczenie bo chyba nie tylko osoby mial na myśli xD
/Wypominając mu wiecznie kiepską umiejętność łapania, raczej nie pomagasz mu pozbyć się poczucia winy. To raczej utwierdzanie w poczuciu pt,"O mój Boże, to wszystko moja wina i nie potrafię zrobić niczego, by to naprawić". A potem Steven się denerwuje...
/Po Stucky dodali pocałunek z Carter jako znak "no homo". Internet naśmiewał się nawet z tego aż ociekającego chemią pocałunku Steve/Sharon, komentując to właśnie w ten sposób - że wciśnięto go na siłę, żeby nie było żadnych homo-domysłów. No i hej, nie ma. Są za to bi-domysły :P A jeśli chodzi o "The Roast of Captain America", tutaj masz jeszcze dwie minuty Bucky'ego.

/Oj no, nie czepiaj się ich przegenialnego planu! On jest świetny. Na pewno jest. Z której strony...

/No i znalazłam arta z łapcią buszującą za ciastkami! Klik.
T: coś podejrzanego z nią już macie? Choć na telepatke straż czy kamery niekoniecznie sa przeszkodą? 
 Doktor Swann jest technopatką, owszem, głównie dlatego zależało nam na współpracy, ale to żadna przeszkoda. Nasza straż nie musi korzystać ze zdobyczy technologii, by być skuteczną. Nasze Dora Milaje nie mają sobie równych.
S: Więc jak chcesz komuś pomoc skoro sam to potrzebujesz? 
 Nie potrzebuję żadnej pomocy. Przynajmniej nie takiej... psychologicznej. Jest w porządku.
B: Jak moje: kocham cie?
 Jakoś nie mam zbytniej ochoty na żarty. Jestem... Trochę zbyt wymięty.

1 komentarz:

  1. No ale wtedy bym powiedziała "moje gratulacje, w końcu złapałeś" i nie miałabym już co wypominać.. A bo on nie ma dystansu do siebie, stąd te nerwy. xD
    Są jeszcze większe! W sumie po co domysły skoro to prawda? ;p trzeba zrobić akcję "no hetero" Capowi i Bucky'emu xD
    Obejrzę w domu <3

    Oczywiście, plany są i pewnie piękne.. Ale czasem jak to znajomy ma w opisie "plany są jak dziwki, lubią iść się je..."

    Jaki piękny! I racja, ręką jest jak rączka z rodziny Adamsów, tu mamy potwierdzenie xD ale inne arty stamtąd też są ładne xD

    T: Czyli sądzisz że nie da rady namieszać wam w głowach? Możesz mnie czegoś w swoim języku nauczyc?
    S: Bucky potrzebuje cię ogarniętego, więc nie zaprzeczaj.
    B: Dobrze, możemy wspólnie pomilczeć. Albo coś

    OdpowiedzUsuń