15 września 2016

o

A skąd on ma wiedzieć, że w innym uniwersum mu się udało? to by spadli obaj i może byłaby inna - dla nich piękniejsza historia- śmierć ramię w ramię z branią duszą.
Oo! Z kim był Wolvi? X Xavierem? ;p też na to po cichu liczę, historia miłosna jak ta lala a ci będą wmawiać, że nie. My wiemy lepiej xd

I to na szybie "love you Stevie" <333 ale takie smutne, że sam to musiał napisać :(

Będę musiała posłuchać akcentu!
/To jest Marvel, takie rzeczy się tam wie. A gdyby spadli obaj, nie byłoby pięknej historii. Nie tylko dla nich, ale dla nikogo. Hydra dostałaby dwóch super-żołnierzy zamiast jednego i nie byłoby już nikogo, kto w przyszłości mógłby pokrzyżować im plany. Także w pewnym sensie to dobrze, że spadł tylko Bucky. 
/Wolvie kręcił z Herkulesem. Nie pytaj się dlaczego, bo nie mam pojęcia. To jest Marvel, tam jest wiele rzeczy, które nie mają sensu.

/A kto miałby to napisać jeśli nie sam Bucky :P? Sam miałby wpaść i naskrobać to za niego, bo ta dwójka jest zajęta przytulaniem?
T: Meka bulbe lobo! Choć mój akcent ssie. Jak powiedzieć "jesteście jak stare małżeństwo"?
/W potocznym tłumaczeniu będzie to - Nawe uyafana endala isibini esitshatileyo.
/I pozwól, że się zgodzę. Akcent pozostawia wiele do życzenia. Wiem jednak, że mój angielski także nie jest idealny.
 S: dobra. Wierzę ci. Nic już wspominać nie będę.
 Dziękuję.
 B: no więc zróbmy to coś
 Ym... A czym jest "to coś"? Bo jakoś nie bardzo wiem.

1 komentarz:

  1. No ale on mógłby przetrwać ten upadek i na rękach zanieść Bucky'ego, do jakiegoś domostwa blisko znajdującego się mostu, a tam całkiem przypadkowo mieszkałby lekarz-patriota i uratowałby Bucky'ego, albo Steve chcąc ratować Bucky'ego sam podaje mu swoje serum, bo super lekarz patriota na tyle podratował Bucky'ego by można było go jakoś przetransportować do bazy xD O odległość się nie martwmy- każdy chciałby podrzucić Kapitana Amerykę xD
    Z pewnością wyglądali razem gorąco xD



    Em ja to zrozumiałam, że w odbiciu jest Steve, który to napisał a ten przytulas jest tym co on by chciał widzieć w lustrze? Albo źle zinterpretowałam to ;o

    T: Już mam co powiedzieć do Steve. To może popracujemy nad moim akcentem?
    S: Nawe uyafana endala isibini esitshatileyo.
    B: Kołysanie się w przód i tył?

    OdpowiedzUsuń