8 października 2016

o.

A myślałam, że ona do księżyca to co innego będzie porownywać, przecież słynie ze swoich ud i ich umiejętności xD

No tak ale teraz by to było "Stucky 1" "Stucky 2", myślałam że będziesz numerować "Miniatura 1" "Miniatura 2" i wtedy byłaby ta ciekawość, co się w środku znajduje xD
Haha też chcę jego ramię! Ale tak bym ja sobie mogła w łóżku zostać, a ramie do pracy i na studia szło xD 
/Jeśli Bucky z MCU też mieszał palce w szkoleniu Wdowy, żądam zobaczyć te cuda w akcji. Winnie spokojnie rozgniótłby nimi czyjąś głowę.

/Na studia to może nie, bo mogłoby nie wyrabiać z notowaniem (wiesz, brak uszu i bycie ramieniem może przeszkadzać w słyszeniu wszystkiego), ale do pracy spokojnie. Co to dla niego wydać kilka książek czy zrobić interioryzacje. Mogłoby mieć jedynie problemy z czytaniem dzieciom. Ale na migi dałoby radę!

+ "Peggy długo by się nie gniewała? Pewnie by zapomniała prędzej niż myślicie." - pamiętasz, że ona miała alzheimera :P?
S: W sensie z wersją muzyczną, że w rytm słuchania piosenek, czy jaki mógłby być? Nie znam się na nich.
W sensie Sharon od razu wiedziała, że jest i będzie na spalonej pozycji? Jeden problem mniej. Ale może Peggy długo by się nie gniewała? Pewnie by zapomniała prędzej niż myślicie.
Teraz dostałeś na to drugą szansę. 
/Chciałbym, żeby tylko działało w rytm muzyki. Ale to byłoby zbyt proste. To przypominało trochę... wziernik, tak szczerze mówiąc. Nawet Bucky wolał to odłożyć i więcej nie dotykać.
/Cóż, kiedy spotykasz się z jakimś mężczyzną, a ten ciągle mówi o kimś innym i nie potrafi przestać, choć wie, że powinien, raczej domyślasz się, że coś jest na rzeczy. Sharon się domyśliła. Zresztą, to siostrzenica Peggy, więc byłoby nieco... dziwnie, gdybyśmy zaczęli się spotykać.
/I tak, wiem, że dostałem drugą szansę i jej nie zmarnuję. Dawniej, po tym jak Bucky... Kiedy myślałem, że go straciłem, błagałem o drugą szansę. I ją dostałem. Jednak nie do końca o to mi chodziło.
B: Myślisz że wtedy też mógłby cię zdominować?
 A dlaczego miałby nie móc? Charakterek miał taki sam, a nawet gorszy. Choć nie ukrywam, że z takim ciałem i taką siłą, jakie mam teraz, bałbym się go nawet dotknąć. Ale z dawnym... Nie widzę żadnych przeszkód.

1 komentarz:

  1. Haha! Ale wiesz co Ci powiem.. O tych cudach to osobny film, książka, teledysk, komiks powinien powstać. A i tak to ani razem ani osobno nie będzie w stanie oddać cudowności. Powinnaś to wiedzieć :p

    No oj tam, jakiś program studencki można by było mu wgrać, podepnie się pendrive z prezentacją i jazda z pisaniem xD
    Dzieciaki byłyby zbyt zachwycone by pragnąć czytanki xD

    Tak pamiętam xd czarny humor się włączył xD

    S: Serio Bucky odłożył to na zawsze, czy jednak zaatakuje cię tym w nocy? Wszystko by zostało w rodzinie. Ale przynajmniej nie wchodziła w paradę jak to niektóre babki potrafią robić.
    A wtedy jak miała wyglądać druga szansa? Ale i tak dobrze jest mieć go z powrotem a przeszłość niech zostanie przeszłością.
    B: Ach, ja zawsze myślałam że to ty jesteś tym tak zwanym topem. Ale te różnice w proporcjach na pewno by były ciekawe w wykorzystaniu.

    OdpowiedzUsuń