8 października 2016

Rivoletta

Nie mi nie chodziło o to. Staram się zawsze pisać dość długie komy a kiedy nie mam pomysłu czuje się okropnie. Tak samo jest gdy nie mam bladego pojęcia jak zrobić zadanie z matmy.
No cóż taki piękny widok jak widaż jest zarezerwowany tylko dla Steva.
Tiaaa chyba że trzeba wsrawać o 5 30 żeby zdążyć. To już raczej nie jest takie super
Fakt, tylko że ona udawała tą złą by uratować Kiliana. Stąd ten zwrot o 180'.
Zaspoileruje (takie słowo istnieje?) teraz. Nawet Hades się nawrócił w małej części. Nie cały ale trochę. Więc można sobie wyobrazić jak skończy się 6a.
/Akurat ja nie będę gniewać się za krótki komentarz, bo sama czasem nie potrafię niczego wyskrobać, choćbym chciała. Ważne jest to, że wiem, że ktoś czyta. To już jest samo w sobie motywujące.
/Wiesz, nie umniejszając Bucky'emu i jego pięknu, nie wiem czy chciałabym podziwiać taki widok z rana :P
/Sama aktualnie wybrałam tryb zaoczny, więc mam pobudkę o 5:30, o szóstej wyjeżdżam, żeby przed ósmą być na miejscu. Potem do szesnastej, czasem dziewiętnastej i z powrotem przez półtora do dwóch godzinek. Więc znam i łączę się w bólu!
/I pozwól, że nie skomentuję nawrócenia Hadesa. To już przesada. Kto następny? Skaza? W końcu Urszulę też nawrócili.
S, Czekaj, czekaj Bucky chodzi na kompromis? Kiedy niby?
 Na przykład wtedy, kiedy... Cóż, może jednak można powiedzieć, że mam w sobie coś z pantoflarza.
B, Co to swing?
Jakbym miała oglądać film przyrodniczy to prawdopodobnie byłby o dużych kotach
/Swing to taki taniec. Bardzo szybki i żwawy, bardzo modny za naszych czasów. Skromnie mówiąc, byłem w tym świetny. Dlatego młode damy tak mnie lubiły. Dobre czasy.

1 komentarz:

  1. Mów to ciszej bo może cię usłyszeć i będzie na pewno niepocieszony że się tak o nim wyrażasz.
    Aaa to dlatego tak często odpowiadasz? Już się zaczynałam zastanawiać czy ty przypadkiem nie jesteś cyborgiem.
    Oglądnełam dziś nowy odc i lekko mówiąc wkurzona. Przez bite 3-4 sezony Regina się nawracała i stawała się bohaterem by teraz znów stać się Złą Królawą. I to będzie naprawde porąbane bo będą dwie Złe Królowe.

    S, Nie do końca rozumiem ale nie wnikam. A tak z innej beczki jak tam świat po oświadczeniu że jesteście parą. I jak tam sprawa z dzieckiem?

    B, Ej a niby te są gorsze

    OdpowiedzUsuń