7 października 2016

o.

Nie-ee! Biograficzną wydadzą później, pt. "Jak żyć i nie zwariować po zamrożeniu" xD Muszą przecież mieć stały dopływ gotówki xD

Co chcesz do tytułu? Jest dobry, z niebem dużo rzeczy się kojarzy xD Uuu! To mówisz, że przy Stucky puszczają im hamulce? To częściej to musisz tak nazywać xD

A że to kotka, to jeszcze.... 
/A tam, ich książka byłaby takim hitem, że nie musieliby wydawać kolejnych części. I kurka, chętnie przeczytałabym taką pozycję :P
/"Niebo spadające nam na głowy" tak naprawdę miało być tylko tytułem pierwszego rozdziału, albo potem stwierdziłam, że a co mi szkodzi, niczego lepszego i tak nie wymyślę, bo nie mam talentu do tytułów. I jeśli będę pisać Stucky jeszcze częściej, skończę pisząc wyłącznie Stucky.

/Nic, tylko czekać aż dostanie rui. Wtedy albo znienawidzi Steve'a jeszcze bardziej, albo go trochę potoleruje, żeby ją podrapał po tyłku.

+ W "Marvel Heroes" nasz ulubiony skrytobójca rzucał sobie źle zaparkowanymi samochodami - klik :P
S: A jak wasza ekipa zareagowała na ten historyczny gest? Towarzystwo LGBT na bank pokłada w tym waszym wyjściu spore nadzieje na większą tolerancję.
/Sam dowiedział się już dawno, jako pierwszy, reszcie powiedzieliśmy trochę później, więc to nic nowego. Niektórzy popierają, niektóry twierdzą, że robimy wokół siebie niepotrzebny szum. A jeszcze inni krytykują to, jak mogłem nie ogłosić tego na Twitterze. To akurat był Tony. 
/I cóż, dostaliśmy już wiadomość od GLAAD, które cieszy się z naszego... ruchu. Bucky i ja jesteśmy dość rozpoznawali, jesteśmy żołnierzami, Avengerami i coś czuję, że mało kto odważy się nas obrazić, stojąc z nami twarzą w twarz. Jesteśmy gotowi zadziałać, jeśli ktoś będzie tego potrzebował, także na tym polu. Oprócz parad. Na nie zaproszenia nie przyjmiemy.
B: Ma tam szparę na lędźwiach?
 A to ktoś jej nie ma? I przypomnę, że chcę mówić o plecach, nie o miejscu, w którym zaczynają one tracić swoją szlachetną nazwę.

1 komentarz:

  1. Oj uwierz, że nie tylko Ty! Ale Star Warsy są wydane jako książki beletrystyczne, więc kto wie?

    I będziesz numerować jak pokarm dla Puszka, Jedynki i tej drugiej? xD I ja mam prawo zapomnieć imię Twojego zwierzaka, bo to TWÓJ zwierzak xD
    Haha dobrze, że nie jestem zmotoryzowana, bo pewnie też bym źle zaparkowała, a rzut samochodem powinien zostać załączony do olimpiad xD
    Oj tam, wtedy zaakceptuje Steve w całości xD

    S: No to Tony może się pochwalić, że on wiedział i wiedział to od dawna. A jak na to Peggy zareagowała, czy jej i Sharon nie pochwaliliście się?
    B: http://static1.sfd.pl/1/images2011/20110808224309.jpg chodzi mi o część w kółeczku xD

    OdpowiedzUsuń