27 listopada 2016

o.

Może tylko Pep i Natasha są "piękne"? No wiesz ochrona Kapitana Ameryki już brzmi jak żart dla niektórych xD astrofizyk? Wujek google wszystko powie, ciocia wiki poprze i na co komu tytuły i studia? :p
Haha jak tego nie dostaniesz to sama sobie możesz to opisać, pamiętaj xD
/Peggy i Natasha. Pepper w ff zawsze przedstawiana jest jako ta podła, zdradzająca zołza. Choć nie mam pojęcia dlaczego, bo to raczej Tony był tym skaczącym z kwiatka na kwiatek. I mnie nie śmieszy funkcja potencjalnej ochrony dla Kapitana Ameryki. Steve nie nosi ze sobą broni, tarczy też ze sobą wszędzie nie taszczy, a pięściami nie załatwi wszystkiego, na pewno nie na odległość. Więc dobry strzelec i szpieg w sąsiedztwie mu się przydał.
/No weź, to już niczego nie mogę napisać, żeby nie skończyło to jako wyzwanie? Tego i tak nie potrafiłabym nawet napisać tak, by jakiś prawnik nie wpadł w czarną rozpacz, gdyby to czytał. 
R: A robisz coś w życiu poza praca?
 Mam czterdzieści osiem lat, jestem bezdzietnym kawalerem, a na szczycie moich numerów kontaktowych jest mój kumpel, jego była dziewczyna i jego SI. Poważnie chcesz drążyć ten temat? Armia była moją miłością i moim życiem.
V: Aż tak ci przykro? Wiesz, znam prawdę więc nie musisz milczeć. No chyba że ci jakiś zawór poszedł i ci pomóc? Czy nie masz zawori etc?
 Wszystko z czasem dobiega końca, jest to coś naturalnego, z czym należy się pogodzić. Nie jest więc mi przykro. Nie posiadam również zaworów. 
T: Mleko z miodem?
 Nie toleruję laktozy. A mleko sojowe jest okropne, Pep mnie tym poiła. Kokosowe nie jest złe, ale wątpię, by pasowało do miodu.

1 komentarz:

  1. Super, jedną mam na myśli o drugiej piszę, jest już ze mną źle.. Ale co zrobić, wczoraj automatyzacja i robotyzacja, dziś automatyzacja i robotyzacja a przecież mam specjalność ADMINISTRACJA xD Ale koniec żali, nowy tydzień się zbliża xD
    Carter nie zastąpi Bucky'ego w jego pobliżu... xD
    Nieee, nie xD Chodzi o to, że czasem jak ludzie czegoś nie dostają sami sobie to dają xD


    R: To z jednym, bądź drugą bądź trzecim mogłeś mieć romans?
    V: A to jak twoje ciało wygląda?
    T: Mleczko kokosowe samo w sobie jest boskie.

    OdpowiedzUsuń