10 grudnia 2016

o.

To na łace? No weź w czym miałby sobie nie poradzić?;p
Haha jednak jest fetysz pończochowy xD 
/Przyklasnę, jeśli na początek dostanie pod opiekę pluszowe owce i łąkę wyłożoną gumową, dziecięcą wykładziną. Tak na dobry początek. Żeby nie bolało, jako znów potknie się o własne stopy.
/No ba, że jest. Często natykałam się na arty z Bucky'm w pończochach. W sumie nie wiem dlaczego :P
I: a żałujesz że komuś nie powiedziałaś o misji?
 O której konkretnie? Jednej z przeszłych, jednej z przyszłych? Nie mogę mówić o tym, co będzie, osobom bezpośrednio z tym powiązanym. Takie są zasady.

S: Nigdy tego od ciebie nie będę chcieć 

 Cieszę się.
B: a czy ty mi kiedykolwiek poszedłeś na rękę?
 Czasem starałem się choć udawać miłego, doceń to, bo więcej nie dostaniesz. Bo zdradzę ci tajemnicę - nie zależy mi. Szok, co?

1 komentarz:

  1. Przecież on ma dobre przeszkolenie xD najwyżej będzie szybciej na dole niż owce xD
    Ładny gif Staną dałaś xD
    Haha ja po Gossip Girl i związku Blair z Chuckiem nie mam nic przeciwko pończochom xD


    I: Takie pytanie ogólne, może być o przeszłych.
    S: a jak związek z Carter?
    B: No wiesz, nie musisz udawać na siłę miłego. Też ci zdradzę tajemnice - nic nie musisz. Wow, wiem o tym - szok nie? Jak dla mnie to możesz chcieć, cokolwiek. Chcesz być miłym, spoko. Chcesz być niemiłym? To jakaś łaska? Chcesz zostać sam ze swoimi demonami, twarzami ludzi których zabiłeś, że wspomnieniami tych którzy cie krzywdzili? No cóż, niczego ci nie zabronię.

    OdpowiedzUsuń