10 grudnia 2016

o.

Przecież on ma dobre przeszkolenie xD najwyżej będzie szybciej na dole niż owce xD
Ładny gif Staną dałaś xD
Haha ja po Gossip Girl i związku Blair z Chuckiem nie mam nic przeciwko pończochom xD
/Przeszkolenie nie wypleniło z niego bycia pierdołą. Wyobraź sobie tę scenę - klik, ale kończącą się poślizgiem i zaliczeniem pięknej gleby, okraszonej bluzgami w kilku językach. To byłaby kwintesencja Bucky'ego, trafienie w punkt. I na pewno zbiłoby Capa z tropu, dając Hydrze przewagę. 
/Nie mam pojęcia o czym mówisz, ale będę udawać, że wiem i też się pośmieję :D I tak, wiem, pan Stan taki piękny.
I: Takie pytanie ogólne, może być o przeszłych.
 Czasem żałuję, ale powtarzam sobie, że nie mogłam postąpić inaczej. Takie są zasady, a złamanie ich mogłoby mieć poważne konsekwencje, często nie do naprawienia.
S: a jak związek z Carter?
 Bardzo dobrze, miło, że pytasz. Choć nie unikamy spięć.
B: No wiesz, nie musisz udawać na siłę miłego. Też ci zdradzę tajemnice - nic nie musisz. Wow, wiem o tym - szok nie? Jak dla mnie to możesz chcieć, cokolwiek. Chcesz być miłym, spoko. Chcesz być niemiłym? To jakaś łaska? Chcesz zostać sam ze swoimi demonami, twarzami ludzi których zabiłeś, że wspomnieniami tych którzy cie krzywdzili? No cóż, niczego ci nie zabronię. 
Może chcę. Jak ludzie mają cię gdzieś, to przynajmniej nikt nie przypomina ci już o tym, kim byłeś, co zrobiłeś i jakim problemem jesteś.
 

1 komentarz:

  1. Haha nie było tam skórki od banana :) no ale nie da się go zamknąć w pluszowym pokoju bez klamek, no tego mu nie róbmy ;)
    Ale czujesz ten ból jakby przez gapowatość Bucky'ego Cap został zabity a nie zbity z tropu?
    Wpisz w yt Blair x Chuck może tam powyskakują ci filmiki z jego uwielbieniem pończoch xD
    Ten gif wyszedł xd


    I: Faktycznie masz najgorszy dar.
    S: No spięcia i ich rozwiazywanie umacnia związek? Wiesz widzicie, gdzie kto ma jakie granice i jaki kompromis jesteście w stanie osiągnąć.
    B: Ja ci to pierwszy raz wypomniałam. Reszta już dawno przestała to wspominać? Chyba ze matka kwoka Rogers ma smutne spojrzenia w twoim kierunku

    OdpowiedzUsuń