7 grudnia 2016

O.

Biednaś! Ale pamiętaj, ktoś inny napisze go gorzej xD
Nie w tym sensie! W takim sensie to ani małego ani dużego tylko odpowiedniego xD Coś a'la powiedzenie "pasuje jak miecz do pochwy" xD A tak to wiesz, mały Bucky nie zrobi mi krzywdy, duży już tak - choćby słowną xD
No ale czasem każdy potrzebuje wrzucenia na luz xD
/Lepiej czy gorzej - najbardziej pocieszyłoby mnie to, gdyby ktoś napisał go za mnie :P
/Możemy już nie rozmawiać o małym czy dużym Bucky'm pasującym jak miecz do pochwy? Zaczynam dopowiadać sobie głupie, już nawet nie dwuznaczne rzeczy, których dopowiadać sobie nie powinnam... Co jest ze mną nie tak?!
I: W sensie umrzesz, czy ktoś inny umrze?
 Znam swoją przyszłość i nieważne jak bardzo będę próbowała ją zmienić, prędzej lub później dojdę do momentu, w którym zginę. Pogodziłam się już z tym. Tak naprawdę nie mam innego wyjścia. Choć wciąż nie jest to zdolność, którą zaliczyłabym do swoich ulubionych.
S: To ci się udało, ale to wciąż było ryzykowne. I w sumie jest dalej.
 Wiem, że takie jest. Od początku do wiedziałem i nie łudziłem, że to będzie proste.  
B: Pójście z tobą nie było utrudnieniem a wiesz przywilejem.
 Dobre.

1 komentarz:

  1. Pewnie pewne ogłoszenia są dostępne na internetach ;p ale teraz pytanie, czy zrobiliby to lepiej czy gorzej? ;p
    Zaczynasz mieć wena? :D Wiesz, Stucky przyjmie każdą dwuznaczność i jednoznaczność xD

    I: A wiesz jak zginiesz? No, pewnie każdy marzy o widzeniu przyszłości, możliwości dzięki temu zmienienia wszystkiego, ale tak jak mówisz, co jest nieuniknione- jest nieuniknione.
    S: Nie mniej dasz radę!
    B: Kocham cię

    OdpowiedzUsuń