7 grudnia 2016

o.

O? W sensie chciałaś podać temat? ;p dobrze jest być tak pośrodku - ktoś wie lepiej, ktoś wie gorzej xD
To ja nie chcę od dużego małego! Chcę od małego małego?! No weź ale mi życzysz! :(
Przynajmniej próbował podnieść na duchu.. Nie to co Ty xD
Jak referaciki? :p
Powiedz to jemu xD ale masz rację xd drużynowy terapeuta na etacie rozsądku xD
/Nie, po prostu znowu walnęłam literówkę. Przez referacik litery plączą mi się pod palcami :P Chce napisać go jak najprędzej, żeby mieć święty spokój. 
/Mnie się pytasz o to, czy chcesz małego małego :P? Ja to nawet miniaturki nie chcę...
/Przypuszczam, że Sam doskonale to wie. Jest najdojrzalszy z całej tej zbieraniny, ale ma też wiele własnych problemów i broni się przed sytuacją taktyką pt."Kiedy jest źle, będę żartować i udawać, że jest dobrze".
I: Nie boisz się, że to za głęboka woda jak dla niej? 
 Nie mam ani czasu, ani cierpliwości, by bawić się w metodę małych kroczków. Tutaj potrzebne jest rzucenie na głęboką wodę, więc jeśli będzie to konieczne, przeniosę ją na środek bieguna północnego w samej piżamie, informując, że wróci, jeśli weźmie się w garść i przestanie udawać, że nie potrafi podołać temu, czego chcę ją nauczyć. Musi przejść przyśpieszony kurs. Znam przyszłość i wiem, że nie mam wiele czasu.
S: to w sumie dobrze. Po Berlinie już powinieneś na tyłku siedzieć.
 Wiem, co powinienem, a czego nie powinienem robić. Po Berlinie do SHIELD zgłosiło się więcej dzieciaków niż przedtem. Więcej dzieciaków chronionych przez SHIELD, oznacza mniej zarejestrowanych, na których pseudo-ochrona ACTU może położył ręce.
B: ale zawsze mogłeś im jakiś plan pomieszczeń podać? Wiesz Steve pewnie wiernie by odrysowal twoje słowa
 Mogłem. Ale nie chciałem. Wiesz, lubię utrudniać im życie.

1 komentarz:

  1. Biednaś! Ale pamiętaj, ktoś inny napisze go gorzej xD
    Nie w tym sensie! W takim sensie to ani małego ani dużego tylko odpowiedniego xD Coś a'la powiedzenie "pasuje jak miecz do pochwy" xD A tak to wiesz, mały Bucky nie zrobi mi krzywdy, duży już tak - choćby słowną xD
    No ale czasem każdy potrzebuje wrzucenia na luz xD

    I: W sensie umrzesz, czy ktoś inny umrze?
    S: To ci się udało, ale to wciąż było ryzykowne. I w sumie jest dalej.
    B: Pójście z tobą nie było utrudnieniem a wiesz przywilejem.

    OdpowiedzUsuń