22 grudnia 2016

o.

Haha i zamiast się dogadać w pięć minut nam by to zajęło 15 xD no ale jakoś życie musi być urozmaicone xD
No tak, ale wtedy takie zachowania mają swoją dwuznaczność i po pewnym czasie ktoś mógłby to wypomnieć xD
Ja bym tak zrobiła dla sprawdzenia jak to wygląda xD dawaj, nie bój się - jak coś to chyba można usunąć xD 
/Piętnaście? Aż poczułam się winna, że ty tak w nas wierzysz, a ja zakładałam, że zeszłoby nam z trzy razy dłużej. Przepraszam :P
/A tam, w ich przypadku we wszystkim można dopatrywać się dwuznaczności, więc nie byłaby to żadna nowość i nic nadzwyczajnego.
/Czyli co, który ma zaciążyć :P? Buniu ma szersze bioderka, więc... Choć usunąć nie da rady, więc zrobię najwyżej dodatkowy zapis.
S: za to trzymam i tym razem kciuki. 
 Cóż, dziękuję?
B: nic, żaden. Na przyszłość po prostu nie wyskakuj z koszulki.
 Nie wyskakuję. Noszę po kilka warstw, więc możesz być spokojna.

1 komentarz:

  1. No ja nie wiem czy tak łatwo to mogę wybaczyć... -.- a Bucky się rozebrać nie chce -.-
    I ten foch "albo jego zdjęcie w łóżku albo ja" i odpowiedź Steve "ale to mój najlepszy przyjaciel, moja jedyna rodzina" i tym by chłoptaś piękny przegrał xD
    A to nie możesz jakoś tak losowo?;D

    S: Em, a to się nie mówi "nie dziękuję" aby nie zapeszyć?
    B: Ulżyło mi.

    OdpowiedzUsuń