22 grudnia 2016

o.

No ja nie wiem czy tak łatwo to mogę wybaczyć... -.- a Bucky się rozebrać nie chce -.-
I ten foch "albo jego zdjęcie w łóżku albo ja" i odpowiedź Steve "ale to mój najlepszy przyjaciel, moja jedyna rodzina" i tym by chłoptaś piękny przegrał xD
A to nie możesz jakoś tak losowo?;D
/Nie tyle nie chce, co go nie potrafisz nakłonić, ot co :P
/Za tekst "moja jedyna rodzina" na pewno by oberwał. Ale zapomniałaś, że Steve przecież nie ma przyjaciół, nie ma rodziny, zawsze jest sam i nigdzie nigdy nie pasuje.
/Boję się, że jeśli będę robić to losowo, zajdzie mi dwóch i to w ciąże mnogie. Trojaczki są dziwnie popularne w tej grze, a szóstki dzieci to nie mieliby nawet gdzie pomieścić, o ogarnięciu nie wspominając. 
+ Klik i klik (już wiemy po kim dzidzia ma wybitny brak fotogeniczności :P)
S: Em, a to się nie mówi "nie dziękuję" aby nie zapeszyć? 
 Jeśli powiedziałbym "nie dziękuję", znów wyszłoby na to, że na nic się nie zgadzam. Wolałem więc spróbować w ten sposób, ale skoro tak to... Cóż, nie dziękuję?
B: Ulżyło mi
 To dobrze?

1 komentarz:

  1. no weź nie wiem jak już go podejść xD
    Oj tam, oj tam.. Wtedy właśnie wpadnie w ten dołek, gdy Sharon wyjdzie obrażona xD Wtedy pomyśli, że nie ma rodziny i przyjaciół bo Bucky mu nie odpisze czy ma ochotę na chińszczyznę xD
    Rzuć monetą? Orzeł to Bucky Steve to reszka xD
    Haha no dzidzia nie ma co się rodziny wyprzeć xD I Bucky jakie ładne ułożenie do zdjęcia xD


    S: Nie no, wiedziałabym o co chodzi.
    B: Nie.

    OdpowiedzUsuń