19 grudnia 2016

o.

#1 O Boże, wszystko i wszystkich mylę.. Bucky mnie przejmuje ;oooooo
TYlko o kazirodztwo się nie rozpędzaj xD Ale Pietro może być dla Avy xD

#2 Biedna Ava, ale ktoś jej serce złamać musi xD
/Z kim się zadajesz, takim się stajesz. Ale spokojnie, też tak mam. Bucky jest jak wirus.
/Ale oni w jednym z uniwersów mieli ze sobą kazirodczy romans, więc byłoby to kanoniczne :P Ale spokojnie, tego nie zamierzam wprowadzać. To już byłaby przesada, nawet jak na mnie.

/Ava sama mówi, że niektóre wspomnienia nie są jej, więc może to odczucia także? Może dostała je w gratisie ze wspomnieniami? 

+ Nie świętowałyśmy twojego tysięcznego postu! Nawet nie zauważyłam, że to już. Przepraszam :(!
A: Myślisz, że masz przebłyski związane, bo dotknęłaś kogoś? (coś a'la Ruda xD) Czy faktycznie może w tobie być drugi byt?
 Nie mam schizofrenii czy czegoś, więc druga osobowość odpada. To chyba bym zauważyła. Nie potrafię też wysysać wspomnień, to już prędzej Randall. Może to więc Somodorov i ta jego Krasnaya Komnata? Kiedyś należała do Departamentu X, a Bucky mówi, że ten lubił bawić się wspomnieniami. Tylko po co mieliby wgrywać mi do głowy coś takiego? To nie ma sensu. Żadnego.
S: Nie ma czasu nawet na migdalenie z Carter, co?
 Pozwól, że nie odpowiem. Na takie pytania nie odpowiadam.
B: Ale masz branie
 Patrz, bo jakoś nie zauważyłem.

1 komentarz:

  1. Jesteśmy nim zarażone, gdzie Steve na ratunek?
    O Boże serio? A homo kapitan dalej byłby złem nad złami? :o nie pojmuje xd
    Nastolatka? Hormony buzują? ;p


    Nadróbmy to!!


    A: marzenia senne co jak jawa się wydają? Plus, no. Nie ma to jak miłostki.
    S: ech chodziło że nigdy nie ms spokoju.
    B: Spójrz na Ave?

    OdpowiedzUsuń