5 grudnia 2016

o.

Ja wtedy kiedy mnie wydobyli? Dlaczego mam w inny? ;p choć Ty byś mogła w Buckyego urodziny a ja w Steve xD co by tęcza Stucky nabrała barw xD
Bo pewnie chcieli coś droższego albo do koperty xD
Em Maske ma brzydka i broń nie taką i Indiana Jones może być tylko jeden xD
/To ja wolę w Steve'a. Bliżej do mojego dnia wydobycia i przynajmniej nie narażę się Bucky'emu tym, że kradnę mu jego święto.
/Po prostu dzieciakowi za bardzo spodobała się muzyczka i można było zwariować, słuchając tego przez pół dnia. Radości nie było końca, gdy padły baterie.
/Nigdy nie lubiłam tej maseczki, ale to nie o nią chodziło, a o to:
Albo hologram w ramieniu mu się zaciął, albo ręka cudownie zaczęła mu odrastać i to nie od tej strony co trzeba, albo ktoś tutaj zawalił robotę :P
S: Dobra panie Alfo. Oooo mógłbyś wasze podobizny pięknie zrobić! A popatrz! Święta coraz bliżej już masz prezent pod choinkę.
 Bucky dał mi zakaz szkicowania jego podobizn, bo ponoć przesadzam i mam ich zbyt dużo, więc będę musiał jakoś do obejść.
B: No ale czasem trzeba pokazać o co nam chodzi gdy słowa nie docierają? Nie przekazują odpowiednio tego?
 To trzeba użyć innych argumentów, bo w związku trzeba rozmawiać, a nie lać kogoś w twarz.

1 komentarz:

  1. Aha, to ja mam wziąć Bucky'ego i zmierzyć się z jego ironią i złością? Pewnie, niech tym wybuchnie jeszcze w poniedziałek xD Tak hucznie wejdę w nowy tydzień xD
    Chcieli dziecko? Chcieli prezent dla dziecka? To mają, o co im chodzi? Powinnaś się cieszyć, że Maleństwu się podobało! ;D
    A może to taka specjalna rękawiczka z imitacją dłoni? :D

    OdpowiedzUsuń