21 stycznia 2017

o.

Właśnie ominęłaś jedno pytanie. Nie mogę znaleźć słów opisujących to co teraz czuję.
.
Zdjęcia Bucky'ego tj Sebcia o ile nie mylę telefonów są z filmiku na którym on przedstawia swoje możliwości autorskie xD
[link] lubię spanie na łyżeczkę, ale czy tylko dla mnie trzymające dłonie są trochę dziwne? W sensie Steve trzyma sam siebie? xD
[link] nie wiem który zadziała ale to też ruchome Stucky ale takie nie jak od Ciebie xD
To są po prostu głupie xD
/Czasem obraz wyraża więcej niż tysiąc słów, a ja podrzuciłam ci kilka pięknych stucky'owych obrazków, więc nic nie możesz mi zarzucić!

/Mnie ciekawi nie ułożenie rąk a to, gdzie jest tułów Steve'a. Wygląda jakby leżał na boku, nie na plecach, więc jak to możliwe, że zza Bucky'ego nie wystaje nic a nic? Raczej Steve ma większą talię niż Bucky udo :P
+ klik i klik
S: Wow to zabrzmiało optymistycznie
 Dziękuję, staram się, nawet nie wiesz jak.
B: to nie?
 Ale co nie?

1 komentarz:

  1. Nie przekonało to mnie Twojej miłości do mnie :(
    Plus czy Astrid wysłałaś gifa w którym Bucky wkłada oko psu?
    Może łóżko jest tak szerokie, że Steve może mieć tam resztę ciała? tak wszerz może jest ułożony xD Awww Steve jest psołakiem i koczuje koło łóżka Bucky'ego <3 A na drugim uwielbiam czyszczenie broni w łóżku ;D Ale koniec końcem pozycja na łyżeczkę zawsze wygrywa <3

    S: Doceniam to
    B: To co nie tak?

    OdpowiedzUsuń