20 stycznia 2017

Astrid Löfgren

N, lepsza ta, niż inna którą miałam. A brzmiała ona tak, że Kattegat jest umiejscowione gdzieś na obrzeżach dzisiejszej Finlandii (może kiedyś były tam takie fiordy?) i Duńczycy mieli tam najdalej, dlatego tak się nimi podniecili wszyscy wkoło, że specjalnie dla Ragnara pokonali taki kawał drogi. Pierwsze wolne związki, no co chcesz. Ale poważnie, to na razie nie doszukuję się w tym kontekstu seksualnego. Zobaczymy, co potem. 
/Kattegat leżałoby w Finlandii, Ragnar byłby królem Danii, a Pięknowłosy chciałby je podbić, by zostać królem Norwegii... Tak, jak na ten serial to ma sens i wcale by mnie to nie zdziwiło. To, że Lagertha zaczęłaby kręcić z Torvi też.
+ Info z Avengers Academy - klik. Opis tak dramatyczny jak cała mroczna twórczość Bucky'ego.
Steve, nie. Wmawiasz sobie, że sobie wmawiasz, że masz nadzieję, a tak naprawdę to ją rzeczywiście masz. 
 Ale nie powinienem? Więc będę sobie tłumaczyć, że tylko to sobie wmawiam, aż uda mi się to zwalczyć.
 
Bucky, no to wymyśl coś, żeby poprawić mi dzień, skoro to brzmi źle.
 Wyjątkowo zgrabnie i niewkurwiająco się dziś wysławiasz?

1 komentarz:

  1. N, przynajmniej są konkrety. Stworzę własną fabułę i się w niej nie zaplączę, jak twórcy Wikingów.
    Matuchno kochana, aż serce może zaboleć takie to smutne. O co chodzi z tym info? Nie orientuję się w tym czymś.

    Steve, zgubiłam się.

    Bucky, może być, ale to za mało, żebym cię pochwaliła.

    OdpowiedzUsuń