20 stycznia 2017

o.

[link]
Komentowałam tej dziewczynie co i tu się kiedyś udzielała, ale już tego nie robi :( Zhelaniye
Strona Cię nie lubi bo ona żyje chłamem, a Ty z chłamem walczysz xD
No dobra, mógłby brać z nich przykład, trzeba mu ten filmik pokazać xD
Znają - wiedzą, że ktoś taki jak Tony Stark istnieje i jest mega bogaczem więc blachary mają raj xD
/Dlatego nie chciało mi wyświetlić profilu! Wpisywałam "Mimi_vel_o", a wattpad jest zbyt gópi (tak klimatycznie, wattpad lubi takie słowa), by zignorować znaczki. A co do udzielania się - jak mówiłam już kiedyś, będę prowadzić bloga tak długo, aż będzie się udzielać choć jedna osoba. Bo, że są takie, co się nie udzielają, to inna historia (yep, to widać po źródłach ruchu, przeglądarkach i głosach w ankietach).
/Steve chyba je już widział, bo w końcówce CA:CW poczuł się i pomógł Bucky'emu się podnieść i iść. Zrobił chłopak postępy przez ostatnie siedemdziesiąt lat.
/Nope, nie znają. Bo piszą, że jest milionerem, a on jest miliarderem!
S: Patrz! Przeszedłbyś nawet przez etap buntu! 
 Tak, ale to nie byłby ten bunt. To nie to samo.
B: Nie

1 komentarz:

  1. Nie postarałaś się mnie nawet poszukać ;( Czy Ty mnie jeszcze kochasz?
    No ale z Astrid dla Ciebie wtt założyłyśmy xD
    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/c9/c1/cb/c9c1cbd30b763781636d271ef4460110.jpg oj, są przez ścianę a Steve śle kabelkowego buziaczka xD
    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/34/9a/a0/349aa0670be871a531e3ad4033660a12.png ładna poza xDhttps://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/d8/3b/f0/d83bf04a10ccb81e4d3edf0f10b396a9.jpg kawa nie działa, ale chyba coś w tym jest?
    Nie ma to jak z naszych mniejszych braci i sióstr brać przykład xD
    No dobra, lecą na blachy stroju xD

    S: Za chwilę bedziesz biednym pucybutem
    B: Tak?

    OdpowiedzUsuń