20 stycznia 2017

o.

A czy ja Ci tam przypadkiem nie komentowałam? xD Czy tylko na ao3 i jak możesz nie wiedzieć jaki mam nick?;o Taki sam jak na ao3 ;p
Steve pewnie by tak odprowadził Bucky'ego gdyby musiał i na odwrót xD
Może wiesz, one to ogarniają na zasadzie "od nienawiści do miłości"? Albo po prostu znają tylko ich xD
/Wydaje mi się, że komentowałaś tylko na AO3, a przynajmniej nie kojarzę, żebym dostała komentarz podpisany tym nickiem. A jak próbuję cię wyszukać, kochany wattpad mi nie pomaga. Norma, ta strona mnie nie lubi.
/Steve? Tja, przypomnij sobie jak wyprowadzał Bucky'ego z walącej się fabryki Hydry. Gdyby wziął przykład z tego psa, poszłoby im kilkukrotnie szybciej i bezpieczniej.
/Czy znają? Nie powiedziałabym, bo jakoś nie są za bardzo do siebie podobni :P Zwłaszcza Tony, który często zachowuje się jak nieśmiała dziewica.
S: A nie możesz narysować jakiś na potrzeby palenia? 
 Chyba nie potrafiłbym narysować go odpowiednio dobrze, wiedząc, że zaraz go spalę. Moja artystyczna dusza buntowałaby się przed tym, więc skończyłbym poprawiając szkic dziesiątki razy.
B: Nie?

1 komentarz:

  1. https://www.wattpad.com/user/Mimivelo
    Komentowałam tej dziewczynie co i tu się kiedyś udzielała, ale już tego nie robi :( Zhelaniye
    Strona Cię nie lubi bo ona żyje chłamem, a Ty z chłamem walczysz xD
    No dobra, mógłby brać z nich przykład, trzeba mu ten filmik pokazać xD
    Znają - wiedzą, że ktoś taki jak Tony Stark istnieje i jest mega bogaczem więc blachary mają raj xD

    S: Patrz! Przeszedłbyś nawet przez etap buntu!
    B: Nie

    OdpowiedzUsuń