20 stycznia 2017

o.

A Stucky też szukali hamburgera? ;p Jak Twój pies nosił kota xD
"Przez O."- patrz jak krótko, a żeby było prawdziwiej "po części przez O." i nie ma do mnie linku... To chyba ja powinnam przemyśleć nasze oświadczyny skoro się staram a Ty nawet nie docenisz.. :(
Fuj Stony, dla mnie Steve to tylko w połączeniu z Bucky'm, a Bucky w połączeniu ze Steve'm. Inne postacie niech sobie do woli łączą xD
No wiesz, może Steve tam jest chomikiem bądź wielbłądem i gdzieś sobie energię, jedzenie etc odkłada (w sobie) i mu to styka? Plus na bank podjada Wandzi xD
/Mój pies nosił kota, jak Stucky... Wciąż nie widzę podobieństwa :P
/Dobrze, podaj więc mi swoje konto na wattpadzie, a napiszę wielkimi, czerwonymi literami "POWSTAŁO PRZY BŁOGOSŁAWIEŃSTWIE I PRZEZ [wstaw nick]". Może być :P? Chociaż będzie problem, bo nie potrafię robić tam ani wielkich, ani czerwonych liter. Chodź, napisz ze mną PBFa Stucky, wtedy nie dam rady się ciebie wyrzec <3
/Stony to jeden z tych pairingów, których nie ogarniam. One niemal zawsze opierają się na MCU, a tam oni nie byli nawet przyjaciółmi, rzucali się na siebie w każdym filmie, a ich relację można było określić mianem "znajomych  z pracy". I to nawet nie do końca, bo spotkali się w pierwszych "Avengers" potem spiknęli się trzy lata później (bez żadnej wzmianki, że Avengers w tym czasie działali, a Steve był zajęty pracą w SHIELD i pogonią za Bucky'm) i znowu się rozstali. Sam mówi, że nie znał Starka zbyt dobrze, a mieszkał w bazie razem ze Steve'm, więc Tony nieczęsto musiał tam gościć.
S: Wandale. No ale nie wiem, narysuj sobie starego Bucky'ego jakim go pamiętasz z Brooklynu i spal rysunek?
 Jak zacznę palić rysunki czy Bucky'ego, a on się zorientuje, lepiej żebym nie pokazywał mu się na oczy.
B: Nie?
 Sugerujesz, że tak.

1 komentarz:

  1. A czy ja Ci tam przypadkiem nie komentowałam? xD Czy tylko na ao3 i jak możesz nie wiedzieć jaki mam nick?;o Taki sam jak na ao3 ;p
    Steve pewnie by tak odprowadził Bucky'ego gdyby musiał i na odwrót xD
    Może wiesz, one to ogarniają na zasadzie "od nienawiści do miłości"? Albo po prostu znają tylko ich xD

    S: A nie możesz narysować jakiś na potrzeby palenia?
    B: Nie?

    OdpowiedzUsuń