31 stycznia 2017

o.

Bucky czołgista <3 nasz Rudy <3 jeszcze potrzebni czterej parcerni i pies xd chyba że psa na Redwiga wymienimy xD
No wiesz, oni zostali pokonani jej dekoltem, więc nie byli w stanie odczytać do końca xD
No ale wiesz, praktyka czyni mistrza xD

Nie, pasuje mi mój biust xD
/Bucky czołgista - klik <3
/Denerwuje mnie taka wybiórczość jej fanów to samo z "Natasha zawsze i wszędzie jest dobra i najlepsza!". Ja im mówię, że np. co z Ultimates, gdzie zarżnęła rodzinę Clinta i była samicą psa do kwadratu? Oni "Ultimates to szajs, nie liczy się!". Okej, a co z tym, że laska w 616 cały czas zabija ludzi dla pieniędzy i zdradza amerykański rząd , który uratował jej dupę, współpracując z Rosjanami? Zazwyczaj rozmowa się urywa :)

/Ale na pewno chciałabyś potrafić skakać ze spadochronu nie jak zwykły człowiek, a nienaturalnie wyginając tyłek, robiąc szpagat przy równoczesnym robieniu salta, a do tego nosić dekolt do pępka, nie pokazując przy tym przypadkiem "za dużo". Och, no i jednego trzeba jej zazdrościć - że jej nic nie boli przy bieganiu z tymi częściami ciała na wierzchu i bez odpowiedniego stanika :P
T: No ale wiesz, że on dla tego jednorękiego bandyty zapewne zrobi wszystko.
 Zauważyłem to, jak niemal mnie zabił i zostawił na Syberii w zniszczonej zbroi, bez możliwości nawiązania komunikacji z kimkolwiek. Fajnie było, prawie jak na feriach w '85. Choć może nie do końca, trzeba pytać Rhodey'a, ja nie do końca komunikowałem... Nie, to jednak były okropne ferie.

1 komentarz:

  1. Haha! Ja to w GTA lubiłam się wozić różowym czołgiem <3
    Bo to jak z ałtorką Kasią - nie podoba się to wypad! Natasza jest i tak spoko, do jej wielbienia nie jesteś im potrzebna xD

    No jasne! Za pare miesiecy bede szukała nowej pracy takie umiejętności mi się przydadza!

    T: Więc nie wiem jak planujesz to rozegrać. Nie zamkniesz ich osobno

    OdpowiedzUsuń