31 stycznia 2017

o.

Haha! Ja to w GTA lubiłam się wozić różowym czołgiem <3
Bo to jak z ałtorką Kasią - nie podoba się to wypad! Natasza jest i tak spoko, do jej wielbienia nie jesteś im potrzebna xD

No jasne! Za pare miesiecy bede szukała nowej pracy takie umiejętności mi się przydadza! 
/To chyba też ulubiony pojazd Bucky'ego <3 Wyglądałby przewspaniale. Róż to jego kolor! Dlatego nawet okładki dostaje w różu.
/No tak, wiem, wiem. Bucky to zdrajca i szuja, bo zadaje się z T-Boltsami, a Natasha to biedna, skrzywdzona niewiasta. Przepraszam, że bluźnię! I do tego ma wspaniałe wnętrze, którym przyciąga fanów (ekehm, ekhem i ekehm). Dlatego wolę choćby Mockingbird z lasek kopiących tyłki i wywijających dziwne pozy.

/Za takie zeskakiwanie ze schodów z marszu dostałabyś każdą pracę!

+ Klik, klik, klik i klik. Bucky jest nawet ładną babką :P
T: Więc nie wiem jak planujesz to rozegrać. Nie zamkniesz ich osobno
 Nie zamknę? Nie jestem mściwy... No dobrze, może jestem, zwłaszcza jak mi ktoś zajdzie za skórę, a pan blondasek zaszedł. Barnes mnie nie obchodzi, ale Rogersa trzeba sprowadzić na ziemię. 

2 komentarze:

  1. Ha! Mamy wspólną rzecz z Bucky'm! Już wiem o czym z nim rozmawiać! O modelach czołgów i ich kolorystyce!
    W różu mu do twarzy, ale Hello Kitty mogli sobie darować! Przecież to szatański znak! ;o
    Musisz to napisać na czerwono sto razy na kartce i wstawić do internetu, inaczej ci nie wybaczą ;p
    Ło matko! Z takim szpagatem pracy bym nie szukała! Ona znajdzie mnie xD

    Stevie zazdrosny'a! Trzeba schować to i owo xD Ale pięknie ! <3


    T: Co chcesz mu zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  2. https://www.youtube.com/watch?v=PlOlTitoVk0 scena od 2.29, może tak będą obchodzić urodziny Grace?

    OdpowiedzUsuń