8 stycznia 2017

o.

Tak Steven za chwilę użyje słowa "pieprzyć" i to zapoczątkuje nową erę! xD Normalnie wtedy jakoś to będzie trzeba uczcić xD
Awww <3[...]3 Boże! Tak bardzo chciałabym jakieś uniwersum gdzie byliby parą!
/Kto wie, może uda ci się to z niego wydusić :P
/Ale jak to tak? Przecież to niemoralne i w ogóle złe. "No homo", nie pamiętasz? Bucky zalewający się w trupa? Okej. Bucky demolujący pół baru i rozwalający ludziom krzesła na głowach? Spoko. Bucky wyżynający pół oddziału Hydry bez mrugnięcia okiem? Żaden problem. Bucky mający romans z... Milcz bezbożniku!!!
S: Może na utrzymanie domu ci wystarczy
 Nie będę miał raczej aż tak dobrej passy, żebym zdążył tyle odłożyć. Nie rzucajmy mnie na głęboką wodę, kilka mniej pesymistycznych epizodów wystarczy na dobry początek. Inaczej się zniechęcę. 
B: Okej, okej. Czego chcesz zatem?

1 komentarz:

  1. Ale weź mnie jakoś ostrzeż przed! Tak abym się mogła na to psychiczne przygotować i nie spaść z krzesła/łóżka xD
    Przepraszam! Ja nie chciałam! Już się poprawiam..... :(

    S: No dobrze, powiem ci, że herbatę i książki wymieniam na kaloryfery. Jest mi zimno, bardzo.
    B: Oooookeeeeeejjj. Życie jest takie zaskakujące

    OdpowiedzUsuń