7 lutego 2017

o.

Mam czekoladę! Mam ser! I ptasie mleczko!
<33333333
W senie ze ma nie leżeć i patrzeć? :p przywieszony gdzieś? :p 
/I tak sama sobie pisz! Ale ser wezmę.
/A kto wie, co oni mają w sypialni. Nie zdziwiłabym się, jeśli coś takiego dyndałoby z sufitu przed ich łóżkiem. Mogę się założyć o dziesięć dolców, że Bucky kupił kiedyś coś takiego na amazonie.
M: Ale za to szybko ma potomka? 
 Jesteśmy razem od dwóch lat, jeśli doliczy się do tego czas jego czasem nieco żenujących podchodów, to od prawie trzech. Nie wydaje mi się więc, by było to jakoś szczególnie szybko. Zwłaszcza, że nie mamy już po dwadzieścia lat. Od dwudziestu lat.
S: w sensie tobie kradnie czy Kapitanowi? Co wam kradnie? 
 Cap sam mu daje, więc to nie kradzież. Ale mi zawsze coś zabierze, choćby tego nienawidził. Byleby zrobić mi na złość. Dlatego go nie cierpię.

S: i wtedy mu przywalasz? To czemu go nie zostawisz by poszedł do Sama?
 "I wtedy mu przywalasz?". Łał, jak to romantycznie brzmi, kiedy ktoś to mówi. Nawet bardziej niż sądziłem. Ale nie, nie podchodzę wtedy i go nie uderzam. Mogę go uderzyć w łóżku, jeśli naprawdę tego chce, ale nigdy poza nim. I żadnego bicia w ramach gry wstępnej. Taki jest mój warunek.
B: nie watpie ze kocha cie oznaczać w każdym nadarzajacym sie miejscu i okoliczności
 Lubię kiedy jest zaborczy. Albo zazdrosny. Bo poważnie i szczerze, najlepszy seks w życiu zaliczyłem z palcami Steve'a w pieprzonej windzie Starka, którą zablokował między piętrami, bo wkurzył się na mnie za lekkie flirtowanie z innymi. Chyba faktycznie mam w sobie coś z ekshibicjonisty.

1 komentarz:

  1. :< :<
    Zraniłaś moje serce...
    Za to nie ma sera.

    Jeszcze pewnie powie, że przez przypadek mu się kliknęło, gdy szukał huśtawki dla Grace xD
    Ja się dziwię, że jeszcze zwierzęta chcą spać w ich sypialni, ja bym omijała ją łukiem xD

    M: A znacie się?
    S: Steve mu daje? DAJE MU, OJ DAJE!
    S: Nawet jak podczas sparingów za bardzo się o siebie poocieracie?
    B: Trzeba od Tony'ego załatwić seks taśmę!

    OdpowiedzUsuń