12 lutego 2017

o.

Jestem starsza... Nie kłóć się ze mną! :*

Nawet jedną ręką, wiem xD ale będzie wyglądać jak goryl wskazujący na łanię xD
TsumTsum to prawie jak lala xD nie dopowiem jaka xD
Dwa ostatnie to te same <3333333 
/Nie wiem dlaczego mi się zdublowało :( Ale mam za to więcej TsumTsum, które są aww: klik, klik, klik oraz klik, klik i klik. Jak tylko uda mi się wyczaić takiego dużego TsumTsum Bunia wielkości poduchy, kupię go bez względu na cenę <3 
/No i - goryl i łania? Próbujesz się Bucky'emu podchlebić, nazywając go łanią :P?
S: A jak to okazujesz?
Dziś chyba musisz mu walnąć z liścia, obrócić i wziąć szybko.
 Jak? Cóż, często nie tak, jak miałby na to ochotę. Takie już moje szczęście. Więc jeśli dziś dałbym mu w twarz z zaskoczenia, oddałby, oburzony moim zachowaniem, bo wolałby buziaka w czółko. Taki już urok Bucky'ego i jego humorków. Trzeba się do nich przyzwyczaić, zaakceptować je i pokochać jak całą resztę.
B: wiesz, starej daty on zawsze będzie. 
 Jestem tylko cztery lata młodszy, wiesz? I lubię jak dziadzia Steve zachowuje się jak amant starej daty. Cóż, czasem lubię.

1 komentarz:

  1. Hahaha te jak Steve leży na tsumtsum Bunia i Bunio w tle <3 Hahahahaha
    Daj znać, dorzucę Ci się xD
    Dokładnie! Buniu jest zgrabną łanią! <3

    S: To nie potrafisz go wyczuć?
    B: Chciałam mu podpowiedzieć, by dziś było po twojemu ale on się boi.
    S,B: Na do widzenia, możecie pośwituszyć do siebie?

    OdpowiedzUsuń