13 lutego 2017

o.

Hahaha te jak Steve leży na tsumtsum Bunia i Bunio w tle <3 Hahahahaha
Daj znać, dorzucę Ci się xD
Dokładnie! Buniu jest zgrabną łanią! <3
/To nie TsumTsum Bunia, a TsumTsum Bunio. To nie zabawki, one żyją :P To są takie słitaśne, małe stworki, które uwielbiają broić <3 Na tym blogu jest tego sporo.
/A co do Bucly'ego łani - tja, prawie :P
S: To nie potrafisz go wyczuć?
B: Chciałam mu podpowiedzieć, by dziś było po twojemu ale on się boi.
S,B: Na do widzenia, możecie pośwituszyć do siebie?
S: Cóż, to nie jest takie proste. Czasem mi się to udaje i wzorowo udaje mi się wstrzelić w to, czego chce, a czasem...

B: A czasem tylko wydaje mu się, że wie, czego chcę. I bardzo się myli.

S: Nie moja wina, że zmieniasz zdanie co pięć minut.

B: Co dziesięć. Ale skoro chcesz robić dziś wszystko po mojemu, nie będę wybrzydzał...

1 komentarz:

  1. Podoba mi się TsumTsum Bunio broniący jedzenia przed Dead'em <3 Fajny nóż xD
    Oj tam! Koszula się w praniu skurczyła! Miała prawo po 70-ciu latach xD

    OdpowiedzUsuń