24 lutego 2017

o.

Twoje marzenia się spełnią! Będziesz czytać same wspaniałe teksty na wtt! :*
Mogę to zrobić!

*.*!!!!!! <333333 tak, tak, tak, tak!!!!! *.* 
/Teraz to już wiem, że kłamiesz :( I nie, nie możesz. Tylko Steve może! Bo żartowałam z tą Daisy :P
/I jakoś tak zgadłam, że ci się spodobają :P Obstawiałam, że ostatnie najbardziej.
S: przełkniesz?
 Zduszę to w sobie. Może być?
 B: nie wien co moge zrobić
 Więc może nie rób nic? Jakbym chciał, żebyś poprawiała mi humor, to bym ci o tym powiedział, nie? Skoro nie mówię, to za bardzo tego nie chcę.

1 komentarz:

  1. Ale kłamię dla Ciebie! Trwam przy Tobie! <33333333333333333
    Eliminujesz Sharon? ;o
    Stucky Stuck in love! <3 Haha też! Ale podoba mi się też palcówka Bucky'ego! ;D

    S: Mało romantyczne
    B: Okej

    OdpowiedzUsuń